וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם ובתה נפצעו מרכב בנתניה, רוכב אופנוע נהרג ברעננה

אישה בת 35 ובתה בת השבע חצו כביש במעבר חצייה ונפגעו מרכב חולף. רוכב האופנוע נפגע בהתנגשות עם משאית. במקביל, גבר כבן 60 נפצע קשה סמוך לכפר בענה, נבדק חשד לפגע וברח

רוכב אופנוע בן 35 נהרג הבוקר (ראשון) בתאונת דרכים בכביש 4 (כביש חיפה-תל אביב הישן), בצומת רעננה, לכיוון מחלף מורשה. תחילה הוגדר מצבו של האיש אנוש, אולם בתום פעולות החייאה של פרמדיקים של מגן דוד אדום במקום, נקבע מותו. מבדיקה ראשונית עולה כי האופנוען התנגש במשאית מסיבה שאינה ברורה.

כמו כן, אישה בת 35 נפצעה הבוקר באורח בינוני עד קשה, ובתה בת השבע נפצעה באורח בינוני, מפגיעת רכב בפינת הרחובות ברנר וגורדון בנתניה. השתיים נפגעו בעת שחצו את הכביש במעבר חצייה.

פרמדיקים של מגן דוד אדום ממרחב השרון העניקו לשתיים טיפול רפואי במקום, ואז פינו אותן להמשך טיפול בבית החולים לניאדו בעיר. מדובר מגן דוד אדום, זכי הלר, נמסר כי האם סובלת מפגיעה רב מערכתית, אך היא נמצאת בהכרה, וכי הבת, שגם היא בהכרה, סובלת מפגיעות בבטנה.

בוחני תנועה מתחנת נתניה חוקרים את נסיבות התאונה. ברכב הפוגע נהגה אישה בשנות ה-30 לחייה, אשר עוכבה במקום על ידי המשטרה. המשטרה מנסה לחקור אותה לגבי האירועים, אולם היא שרויה בהלם ומתקשה לדבר.

הולך רגל נפצע בינוני בירושלים

במקרה אחר, תושב הכפר בענה שליד כרמיאל כבן 60 נמצא הבוקר כשהוא במצב קשה בשטח חקלאי הסמוך לכפר. במשטרה בודקים אם הוא נפצע כתוצאה מתאונת פגע וברח. הוא פונה לבית החולים בנהריה, וחוקרי תחנת כרמיאל ואגף התנועה של המחוז הצפוני בודקים כעת את נסיבות האירוע.

בנוסף, הולך רגל כבן 75 נפצע הבוקר באורח בינוני מפגיעת מכונית בשדרות הרצל בירושלים, סמוך לגשר המיתרים. פרמדיקים של מגן דוד אדום העניקו לאיש טיפול רפואי ראשוני, ופינו אותה לבית החולים הדסה עין כרם, כשהוא סובל מחבלת ראש, אך נמצא בהכרה מלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully