וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוד אפל לא יקבל ערעור נוסף: ייכלא ב-1 ביולי

גלעד גרוסמן

31.5.2012 / 20:47

בית המשפט העליון דחה את בקשתו של אפל לאפשר לו להגיש ערעור נוסף על הרשעתו בשלוש עבירות של מתן שוחד. ערעור אחד שהגיש אפל כבר נדחה על ידי בית המשפט המחוזי בתל אביב

בית המשפט העליון דחה היום (חמישי) את בקשתו של איש העסקים דוד אפל, שהורשע בשלוש עבירות של מתן שוחד, לאפשר לו להגיש ערעור נוסף על הרשעתו. זאת לאחר שבית המשפט המחוזי בתל אביב כבר דחה ערעור אחד שהגיש. כתוצאה מכך, אפל יחל בריצוי מאסרו ב-1 ביולי.

אפל הורשע במתן שוחד לראש עיריית לוד לשעבר בני רגב, לראש עיריית גבעת שמואל לשעבר זמיר בן ארי, ולסגן מנהל מחוז המרכז במנהל מקרקעי ישראל דאז, עודד טל. בית משפט השלום בתל אביב גזר עליו 42 חודשי מאסר בפועל וקנס בגובה מיליון שקלים. בית המשפט המחוזי בתל אביב דחה אמנם את ערעורו של אפל, אולם הקטין את גובה הקנס שעליו לשלם.

בעוד לכל נאשם זכות להגיש ערעור אחד על הרשעתו, הזכות לערער על פסק דין שניתן בערעור נתונה להחלטת בית המשפט, והיא ניתנת רק כאשר הנאשם מוכיח שהערעור שלו מעלה סוגיה עקרונית מעבר למשפטו האישי. אפל ביקש מהעליון לאשר לו להגיש ערעור נוסף, כאשר לטענת פרקליטו, עו"ד נבות תל צור, היה מקום לבחון מחדש את הקביעות העובדתיות של בית משפט השלום ואת מהימנות העדים. כמו כן, נטען שבית משפט השלום טעה בפרשנות שלו לגבי עבירת השוחד. השופט סלים ג'ובראן דחה את הטענות של אפל, וביטל את עיכוב ביצוע מאסרו של אפל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully