וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אח אחד סגן מפקד שלדג, השני – מפקד סיירת מטכ"ל

31.5.2012 / 10:27

בקיבוץ עין חרוד איחוד שבעמק יזרעאל התבשרו לאחרונה כי בן הקיבוץ מונה לסגן מפקד יחידת העילית של חיל האוויר. חברי הקיבוץ לא הופתעו, כי האח הגדול כבר מפקד במשך שנתיים

גאווה בקיבוץ עין חרוד איחוד בעמק יזרעאל: בן הקיבוץ מונה לאחרונה לתפקיד סגן מפקד יחידת העילית שלדג של חיל האוויר. ולא זו בלבד, אחיו המבוגר ממנו בשלוש שנים, מכהן כבר שנתיים כמפקד "היחידה" – סיירת מטכ"ל. בקיבוץ מספרים על צמד אחים צנוע, נכדיו של סב שהיה בפלמ"ח ולאחר מכן שירת בקומדו הימי.

דוד, חבר קיבוץ עין חרוד איחוד שמכיר את המשפחה סיפר כי "הסבא הוא מקיבוץ תל יוסף הסמוך, הוא שירת בפלי"ם שבפלמ"ח ולאחר מכן בחטיבת הראל במהלך מלחמת העצמאות. אחרי המלחמה הוא חזר לצה"ל והקים את השייטת", סיפר. חבר לספסל הלימודים של האח הצעיר סיפר לוואלה! חדשות כי מדובר ב"אחלה גבר", תלמיד רציני שהצטיין בכל סוגי הספורט – כדורגל, כדורסל וטניס.

מתן גולן, בן קיבוץ עין חרוד איחוד סיפר כי שני האחים בעלי כושר גופני מעולה ו"פייטרים" בנשמתם. "הם צנועים מאוד ואנשים פשוטים, שיודעים מי הם ומה הם ורגישים לסביבתם", סיפר, "אנשים משלנו". הוא מספר כי לא הופתע ששני האחים הגיעו לעמדות מפתח בצבא. "כל דבר שהם עשו תמיד ביקשו להצטיין בו", הוסיף, "הם לא אנשים שמפסיקים באמצע. זו גאווה גדולה לקיבוץ שהצמיח שני בנים כאלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully