וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: שוטר לשעבר מעורב ברצח נהג משאית לפני שנתיים

קובי מנדל

31.5.2012 / 17:55

רזי עוואד נורה למוות לפני כשנתיים במתחם הקניות בנשר כשהגיע למתחם פריקת הסחורה של חנות "שופרסל" בנשר. על פי החשד השוטר היה שותף לחיסול, שהוזמן על רקע סכסוך עבריינים

ערן גילווארג

(צילום: ערן גילווארג, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

חוקרי היחידה המרכזית של מחוז חוף עצרו לפנות בוקר (חמישי) שוטר לשעבר מתחנת חיפה, בחשד שהיה מעורב ברצח נהג המשאית רזי עוואד לפני שנתיים במתחם הקניות בנשר.

במשטרה חושדים כי השוטר לשעבר, בן 39 מקריית ביאליק, היה שותף לחיסול, שהוזמן ככל הנראה על רקע סכסוך בין עבריינים. טרם ברור אם עוואד, שנורה למוות ולא היה מוכר למשטרה, היה מטרת החיסול או שנורה בשל טעות בזיהוי.

החוקרים בפיקודו של מפקד ימ"ר מחוז חוף ניצב משנה, אלי אסייג, מבקשים בשעה זו להאריך את מעצרו של החשוד ובכוונתם לעצור חשודים נוספים בפרשה.

חוקרי היחידה המרכזית של מחוז חוף עצרו הערב חשוד נוסף בפרשה. החשוד הוא תושב נשר בן 40 המוכר למשטרה, סרן במיל' שהיה מ"פ בצבא. הוא מוגדר כ"חשוד מרכזי" בפרשה ואולם החוקרים, בפיקודו של ניצב משנה אלי אסייג, אינם יכולים להצביע עדיין עליו ועל החשוד הנוסף כמי שביצעו ישירות את הרצח. מחר המשטרה תבקש להאריך את מעצרו של החשוד השני בבית משפט השלום בחיפה.

עוואד, תושב בסמת טבעון בן 44, נורה ב-28 בספטמבר 2010 במתחם מרכז קניות בעיר נשר. הוא נפצע באורח קשה, ולאחר מכן מת מפצעיו בבית החולים רמב"ם בחיפה. הרצח בוצע כאשר הגיע עוואד בשעות הבוקר המוקדמות למתחם פריקת הסחורה של חנות "שופרסל" במרכז קניות בנשר במטרה לפרוק בקבוקי משקאות קלים ונורה מטווח קצר מספר יריות שפגעו בגבו ובחזהו. עוואד הותיר אחריו אישה וארבעה ילדים.

עוד באותו נושא
חשד לרצח בנשר: נהג משאית נורה למוות

(עדכון ראשון: 10:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully