וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירים חשודים בתקיפת סודני באילת: "התקף טירוף"

רמי שני

29.5.2012 / 15:50

עובד בבית מלון התלונן כי צעירים שביקשו ממנו מגבות החלו להכותו כשסירב. "הם בעטו בו והיכו אותו באגרופים", סיפרה אחת האורחות. שני חשודים נעצרו ושוחררו כעבור יום

מספר צעירים חשודים כי תקפו אזרח מסודן בבית מלון באילת בגלל שטענתם לא סיפק להם מגבות. הצעיר הועסק במלון "קלאב הוטל אילת", לשם הגיעה בסוף השבוע חבורת צעירים מראשון לציון. בשבת, תכננו כמה מהם להתרחץ בבריכת המלון וביקשו מהעובד שיספק להם מגבות. העובד סירב, ובעדות שמסר מאוחר יותר סיפר כי הצעירים לא פעלו על פי הנהלים ולכן לא יכול היה לספק להם את המגבות. לפי החשד, כמה מהצעירים התנפלו עליו והחלו לחבוט בו, מול עיניהם הנדהמות של אורחים באחת הקומות.

"ישבנו בחדרנו בקומה החמישית של המלון אחר הצהריים ושמענו מהומה מהמסדרון. לא הבנו מה זה. יצאנו וראינו חבורה של צעירים מכים עובד זר בהתקף של טירוף. הם בעטו בו והכו אותו באגרופים. בעלי וחבר שהיה איתנו שלפו אותו משם", סיפרה אחת האורחות במלון, "בעלי דחף אותו למסדרון ושניים מתוך החבורה שהכו אותו, התחילו ללכת אחריהם, משכו אותו והתחילו שוב להכות אותו. כך הם עשו כמה פעמים, בעוד החברות שלהם מנסות לשכנע אותם להפסיק. בשלב מסוים הגיעו מאבטחים שלקחו איתם את העובד והתוקפים נעלמו. בעלי אמר, שהם בקלות היו יכולים לזרוק אותו מהקומה הזאת, אם הוא והחבר שלנו לא היו מתערבים".

צוות מאבטחי המלון שהוזעק למקום עצר את התוקפים עד להגעת המשטרה שנקראה למלון. שניים מבין החשודים, צעירים בני 24, נעצרו לחקירה ושוחררו לאחר יום במעצר עם צו הרחקה למשך חודש ימים מאילת. העובד פונה לטיפול רפואי בבית החולים יוספטל בעיר, ולאחר מכן הגיש תלונה במשטרה. על פי מסמך השחרור מבית החולים, הוא לא נחבל באופן חמור.

כאמור, בעדותו במשטרה סיפר העובד כי השיב לצעירים שעליהם לפעול על פי הנהלים, ורק אז יוכל לספק להם את מבוקשם - מגבות רחצה. לדבריו, הצעירים לא קיבלו את תשובתו ובשל כך הם התנפלו עליו והחלו להכותו. מהמשטרה נמסר כי לשני הצעירים אין עבר פלילי וכי בכוונת החוקרים לזמן לתשאול גם את מאבטחי המלון שהיו במקום באותה שעה.

לקריאה נוספת
סרטון ברשת: אלמוני משליך ביצה על אזרח זר
"הצתת בתי הפליטים בתל אביב - פעולה נפשעת"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully