וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד בניסיון האונס אותר באמצעות טביעות אצבע

29.5.2012 / 16:16

מעצרו של אזרח אריתריאה, החשוד שניסה לאנוס אישה כבת 50 כשישנה בביתה בתל אביב, הוארך בארבעה ימים. המשטרה מתכננת לערוך עימות בין הקורבן לחשוד, המכחיש את החשדות נגדו

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (שלישי) בארבעה ימים את מעצרו של הצעיר בן ה-23, שנעצר אתמול בחשד שניסה לאנוס אישה כבת 50 בביתה בעיר. צוות החקירה מתחנת לב תל אביב, בפיקודו של סגן ניצב דני לוי, איתר את החשוד לאחר שהוא הותיר בזירה טביעות אצבעות. לאחר בדיקת המעבדה לזיהוי פלילי, נמצאה התאמה בין הממצאים בזירה לטביעות שנלקחו בעבר מהחשוד בשל שוד.

המשטרה מייחסת לחשוד, אזרח אריתריאה, עבירות של ניסיון אונס, תקיפה והשגת גבול. על פי החשד, הוא פרץ לפני כשלושה שבועות לביתה של הקורבן, ברחוב קטן ליד אלנבי בתל אביב, וניסה לאנוס אותה בעת שישנה במיטתה. היא התנגדה, החשוד הכה אותה וגרם לחבלות בראשה ובפניה, ונמלט מהמקום.

על פי נציג המשטרה בדיון בהארכת מעצרו, החשוד השאיר אחריו ממצאים בזירה, אשר הובילו אליו את החוקרים. לאחר מעצרו נטלו ממנו דגימת DNA, באמצעותה מקווה צוות החקירה להשיג ראיה חותכת לכך שהוא אכן האדם שהם מחפשים. כמו כן, מתכוונים במשטרה לקיים עימות בינו לבין הקרבן.

החשוד שוהה בישראל מזה ארבע שנים. לדברי החוקרת שחקרה אותו, הוא דובר "עברית רהוטה", אך לדברי סנגורו, עורך הדין שמואל פליישמן מהסנגוריה הציבורית, הוא מבין רק מילים מעטות בעברית. "הוא נחקר בעברית, למרות שהמשטרה מודעת לכך שהוא דובר השפה הטיגרית. ביקשתי מבית המשפט לחקור אותו מעתה בעזרת מתורגמן", אמר פליישמן לוואלה! חדשות. הוא הוסיף כי מרשו כופר בעבירות המיוחסות לו.

"לאחר עיון בתיק, אני מוצא כי יש בסיס לחשד", קבע השופט עידו דרויאן בהחלטתו. עם זאת, הוא קבע כי יש לפקח על חקירת המקרה. על כן, הוא הורה להאריך את מעצרו בארבעה ימים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully