וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח בבית שאן: המשטרה עדיין מחפשת אחר החשוד

קובי דוד

29.5.2012 / 3:39

המשטרה ממשיכה בחקירת הרצח של תושב בית שאן בן 34, שנורה בפיצרייה על ידי אלמוני עם קסדה. חברת המשפחה: "כולנו המומים. עוד שבועיים הם היו צריכים לחגוג את חתונת אחיו"

תושב בית שאן בן 34 שנרצח ביום חמישי הספיק להשתתף ערב לפני בחתונתו של חברו הטוב ושותפו לעסק "המקום". משפחתו של הנרצח נמצאת בשיא ההכנות לקראת חתונתו של אחיו הקטן, שהייתה אמורה להתקיים בעוד כשבועיים ב-7 ביוני.

במשטרת בית שאן עדיין מנסים לתפוס את החשוד ברצח, שירה מספר יריות לעבר הנרצח, בפיצרייה השוכנת מטרים ספורים מתחנת המשטרה. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי גבר רעול פנים שככל הנראה חבש קסדה ירה לעברו של תושב העיר בפלג גופו העליון ונמלט מהמקום.

"ראיתי גבר לבוש כולו בשחור עם קסדה על ראשו, הוא התקרב לעברו והתחיל לדחוף אותו. אחרי שהם התקוטטו, האלמוני ירה מספר יריות מטווח קצר", סיפרה עדת ראייה שנכחה בקרבת מקום. "זה היה מזעזע ומפחיד, ממש כמו בסרט אימה".

"משפחה מוכרת ומכובדת"

משפחתו של הנרצח קיבלה בתדהמה את הבשורה המרה על הירצחו של בנם. חברה של המשפחה סיפרה. "מדובר במשפחה מכובדת ומוכרת בעיר, כולנו המומים וכואבים. עוד שבועיים הם היו צריכים לחגוג את חתונתו של האח הצעיר. כל ההתרגשות הגדולה הפכה לעצב גדול".

עובדי הפיצרייה שבה אירע הרצח מתקשים לחזור לשגרה. "האירוע הזה לא מתאים לבית שאן, זו עיר שקטה בלי יותר מדי אקשן", סיפר אחד העובדים. "מאז הצהריים אנחנו מתקשים לחזור לשגרה. הלקוחות שמגיעים לאכול פיצה לא מפסיקים לדבר על הרצח".

חשד לרצח: גבר נורה פעמיים בפיצרייה בבית שאן

לפניות לכתב: davidkobi@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully