וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח ביפו: בן 22 נורה למוות בגינה ציבורית

26.5.2012 / 1:20

הצעיר נמצא ירוי בפלג גופו העליון. צוות מד"א שהגיע למקום פינה אותו לבית החולים במצב אנוש, אך מאוחר יותר הוא מת מפצעיו. הרקע פלילי, מתקיים מצוד אחר החשוד בסיוע מסוק

גבר כבן 22 נורה למוות הלילה (שבת) ברחוב רבנו ירוחם ביפו. סמוך לשעה 00:30 הוא נמצא כשהוא סובל מפצעי ירי בפלג גופו העליון בגינה ציבורית. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול רפואי ראשוני ופינה אותו לבית החולים וולפסון בחולון, תוך פעולות החייאה כשמצבו אנוש, אך מאוחר יותר הוא מת מפצעיו.

הרקע לאירוע פלילי והצעיר שנורה מוכב למשטרה. החשוד בירי נמלט מהמקום והמשטרה פתחה בסריקות באזור, בסיוע מסוק ושוטרים גלויים וסמויים ברחבי העיר. מפקד מרחב יפתח, תת ניצב דוד גז, הגיע לזירת האירוע ועידכן כי המשטרה מקיימת מצוד אחר החשוד בירי. "הגענו חלמקום בעקבות קראיות של אזרחים למוקד על קריאות ירי", אמר גז והוסיף כי על פי דיווחי עדי ראייה הירי בוצע על ידי רוכב אופנוע שנמלט מהמקום.

החקירה הועברה ליחידת המרכזית של מחוז תל אביב בפיקודו של ניצב משנה גדי אשד, שהגיע גם הוא לזירת האירוע יחד עם מפקד המחוז ניצב אהרון אקסול.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מצוד אחר החשוד בסיוע מסוק. זירת האירוע, הלילה/מערכת וואלה!, צילום מסך

האזור בו אירע הירי ביפו

אמש נדקר אזרח זר ממוצא סודני בראשו ברחוב סולומון, סמוך לתחנה המרכזית החדשה בתל אביב. צוותי מגן דוד אדום העניקו טיפול רפואי לפצוע ופינו אותו במצב בינוני לבית החולים איכילוב בעיר. כוחות משטרה ומג"ב הגיעו למקום. על פי החשד, הדקירה אירעה על רקע קטטה בין אזחרים זרים.

ביום רביעי נהרג גבר בן 32 לאחר שנורה בפלג גופו העליון ברחוב יצחק בן צבי בראשון לציון, בפתח הקרוואן בו הוא מתגורר. ההרוג, עוזי לוי, מוכר למשטרה ופונה במצב קשה לבית החולים אסף הרופא כשהוא מורדם ומונשם, לאחר שעוברי אורח מבוהלים הזעיקו כוח מגן דוד אדום. בתום מאמצים להביא ליציבות במצבו, נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. ממשטרת ראשון לציון נמסר כי נפתחה חקירת נסיבות האירוע וכי זהות החשוד במעשה ידועה. לאחר הירי נפתח מצוד אחר החשוד לאחר שנמלט מזירת הירי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully