וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיות מסביב לעולם: גם קופים עושים יוגה

27.5.2012 / 10:57

עוד חיות מסביב לעולם: כך נראית חסידה שחורה, גורת כלב ים מתוקה בטיפול במרכז הימי באלסקה, פיפילון מתקלח ועוד

פרו: קוף עכביש עושה יוגה

קוף עכביש לבן בטן יושב בכלובו בגן החיות בלימה, פרו. קופי העכביש קיבלו את שמם בשל צורת הטיפוס שלהם על עצים, בה הם נתלים על זנבם ומותחים את ידיהם, כך שהם נראים כמו עכביש. קופים אלה, שמבלים את מרבית זמנם על העצים, יכולים לבצע קפיצות בין עץ לעץ שמגיעות למרחק של כ-12 מטרים.

אוקראינה: דואגים לדובים

יורי, דוב בן שבע, משחק בפארק הלאומי "סינביר" שבאוקראינה. ארגון זכויות בעלי החיים "ארבע כפות", יחד עם הרשויות המקומיות, החרים את יורי, לאחר שנמצא בכלוב קטן ומוזנח, ובעקבות חוק שעבר במדינה לפני שנה, האוסר להחזיק דובים חומים אצל מגדלים פרטיים בתנאים לא הולמים.

בלארוס: חסידה שחורה

חסידה שחורה ביער, מערבית למינסק, בלארוס. החסידה השחורה, בת דודתה של החסידה הלבנה המוכרת, היא הציפור הלאומית של בלארוס, ואוכלוסייתה העיקרית נמצאת באירופה.

סקוטלנד: מקלחת ביום חם

אלן גורדון, מגדל בקר, משתמש בצינור מים, על מנת לקרר פר בן שנתיים ביום חם בסקוטלנד.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

אנגליה: פילפילון מתרחץ

ניאן, גור פילים הודי בן שנתיים מקבל מקלחת קרה בגן החיות צ'סטר שבאנגליה. הטמפרטורות הגבוהות יחסית לעונה, שהגיעו ל-25 מעלות, מקשות על בעלי החיים בגן החיות, לכן הם זוכים למקלחות מצננות מהעובדים במקום.

יוון: יום הצב הבינלאומי

מתנדבים צופים בליאונידס, צב ים חום, מתקרב אל הים, במהלך מבצע לשחרורו דרומית לאתונה, יוון. ליאונידס שוחרר לכבוד יום הצב הבינ"ל לאחר ששהה שלושה חודשים בשיקום במרכז הצלה. זן זה של צבי ים נמצא בסכנת הכחדה.

הודו: מצילים את הטיגריסים

טיגריס הודי מוסווה בפארק לאומי במדינת מהארשטרה שבמערב הודו. הממשלה ההודית הכריזה השבוע מלחמה על הציד הבלתי חוקי במדינה, והורתה לשומרי היערות והשמורות, לירות בציידים המנסים להתקרב אליהן. החוק החדש נועד על מנת להגן על הטיגריסים, הפילים וחיות בר נוספות, שנמצאות תחת מתקפה של ציידים. על פי ההערכות, חצי מאוכלוסיית הטיגריסים בעולם, שעומדת על כ-3,200 טיגריסים, נמצאת כיום בהודו.

ניו יורק: דבורה במנהטן

דבורה מחפשת אחר אבקה ביום אביבי בניו יורק. בשנים האחרונות הצטמצמה אוכלוסיית הדבורים בעולם, מה שגורם לנזקים עצומים לחקלאות, שכן על פי הערכת מומחים, כשליש מהתזונה העולמית תלוי בהאבקה של הדבורה.

אלסקה: גורת כלב ים

אולימפיה, גורת כלב ים, בטיפול במרכז הימי באלסקה. גורי כלבי הים נמצאים בסכנה בקנדה השכנה, שם הם ניצודים עבור פרוותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully