וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: שני בני 15 מהשפלה ביצעו מעשה סדום בנערה

23.5.2012 / 19:09

הנערה, שלומדת בבית ספרם של הנערים, הגישה תלונה בגין התקיפה למשטרה. החשודים נעצרו ויובאו מחר להארכת מעצרם בבית משפט השלום בראשון לציון

שני נערים בני 15 מאזור השפלה נעצרו היום (רביעי) בחשד שביצעו מעשה סדום בנערה בת גילם הלומדת בבית ספרם. הנערה הגישה תלונה באחת מתחנות המשטרה של מרחב שפלה לפני יומיים.

לדברי הנערה, הנערים שלומדים בבית ספרה אילצו אותה לבצע בהם מין אוראלי. השניים יובאו מחר להארכת מעצרם בבית משפט השלום בראשון לציון.

רק בתחילת השבוע החלה משטרת הנגב לחקור חשד של בעילה אסורה בהסכמה שביצעו לכאורה קבוצת נערים בני 12-14 בילדה בת 11 בבאר שבע. הורי הילדה הגישו תלונה במשטרה על כך שארבעת הנערים, תושבי השכונה שבה מתגוררת הילדה, שהו עמה בדירה בבניין שבנייתו טרם הושלמה, שם ביצעו עמה מגע מיני.

הילדה נחקרה על ידי חוקרת ילדים

כל החמישה הועברו לחקירה, שלאחריה שוחררו לבתיהם. ארבעת הנערים סיפרו כי המעשים בוצעו בהסכמה. גם הילדה נחקרה על ידי חוקרת ילדים ומסרה את גרסתה. החקירה נמשכת והממצאים יועברו בסופו של דבר לפרקליטות.

בחדשות ערוץ 10 שוחחו עם הוריה של הילדה, אשר טענו כי מדובר היה באונס. ר', אמה של הילדה, סיפרה כי שבה הביתה מהעבודה לפני שלושה שבועות, והרגישה שמשהו רע קרה לבתה. "חם בחוץ והיא הייתה עם טרנינג סגור עד הצוואר שלה, שזה לא נורמלי בשביל הבת שלנו", סיפרה. "היא התחילה לגמגם גם כן. 'זו לא אשמתי', היא אמרה". לדבריה, הילדה סירבה לספר לה מה קרה, משום שחששה שאמה תכעס עליה, אולם חברתה סיפרה שהיא נכנסה לבניין, ארבעה בנים תפסו אותה בחדר המדרגות, ונעשה אונס קבוצתי.

לקריאה נוספת
חשד: 4 נערים קיימו יחסי מין עם בת 11 בבאר שבע
חשד: אנס צעירה על גבי אופנוע ים בלב הכנרת
שוב אונס ברמת ישי? חשד כי צעירה בת 20 נאנסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully