וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש העיר קריית מלאכי חשוד בעוד אונס, מעצרו הוארך

23.5.2012 / 10:02

בית המשפט האריך את מעצרו של מוטי מלכה בשלושה ימים, בעקבות חשד שעלה לאונס של אישה נוספת בלשכתו. פרקליטו: "שותים את דמו". סגנו נשלח למעצר בית והורחק מקריית מלאכי

אבי כהן

(צילום: אבי כהן, עריכה: יאיר דניאל)

בית משפט השלום בראשון לציון האריך הבוקר (רביעי) בשלושה ימים נוספים את מעצרו של ראש עיריית קריית מלאכי, מוטי מלכה, אשר נעצר לפני כשבועיים בחשד לאונס של עובדת בעירייה. כמו כן, מייחסת המשטרה למלכה חשד לאונס נוסף, חד פעמי, שהתקיים לכאורה בלשכתו. לכן, ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו פעם נוספת, ולא לשלוח אותו למעצר בית.

המשטרה הייתה אמורה להגיש היום הצהרת תובע בעניינו של מלכה לקראת הגשת כתב אישום אך בעקבות החשד החדש, לא הגישו את הצהרת התובע וביקשו להאריך את מעצרו בשבעה ימים נוספים. "נחשפה לפנינו עבירת אונס חדשה שלא ידענו על קיומה", אמר נציג המשטרה במהלך הדיון. הנציג ציין כי החשד התבסס לפני יומיים, אך כי היה קיים גם לפני כן.

השופט קבע בהחלטתו שבקשת המשטרה להאריך את מעצרו בשבעה ימים "בלתי מידתית". עם זאת, התייחס השופט לחשד החדש, ובניגוד להחלטתו בדיון הקודם, לפיו על המשטרה להגיש הצהרת תובע או לחילופין לשחררו למעצר בית, קבע כי הוא יישאר במעצר שלושה ימים נוספים. מדובר בהארכת המעצר הרביעית של מלכה עד כה.

סנגורו של מלכה, עו"ד אבי חימי, שב וביקש מבית המשפט לשחרר את מרשו למעצר בית, וציין כי מדובר ב"עבירות של טוהר המידות", ולא בעבירות פליליות. עו"ד חימי הוסיף כי "יש מנטליות במדינה, כשאדם מתבוסס בדמו אז באים עורבים ושותים את דמו".

בנוסף, החליט בית המשפט לשלוח את סגנו של מלכה, יוסי סולימני, למעצר בית בן 30 יום. עם זאת, הוא לא יוכל לרצות את מעצר הבית בקריית מלאכי, משום שבית המשפט החליט להרחיקו מהעיר לתקופת המעצר.

"זה רק קצה הקרחון"

עד עכשיו, דבק מלכה בטענה כי הוא חף מפשע. אתמול נערך עימות בינו לבין המתלוננת הראשית בתיק. במהלך הדיון הקודם בהארכת מעצרו, ביום שני האחרון, הוא ביקש מנציגי המשטרה למצות את החקירה שנעשית בעניינו, ו"להפוך כל אבן". מהמשטרה נמסר כי מלכה שיתף פעולה עם החוקרים שבודקים את החשדות נגדו, וכי הוא ביקש להיבדק בגלאי שקר "כדי להוכיח את חפותו".

בשבוע שעבר, טען נציג המשטרה כי בידי החוקרים קלטת המתעדת את יחסי המין שקיים לכאורה ראש העיר מלכה עם אחת המתלוננות. הנציג, רב פקד ערן מלכה, סירב לפרט מה תוכן הקלטת. ההגנה, בראשות עורך הדין אבי חימי, דרשה לדעת אם בקלטת מופיעים "ביטויים של אלימות, כוחנות, כפייה". נציג המשטרה סירב לפרט. מאוחר יותר באותו ערב, דווח בערוץ 2 כי מדובר בתרגיל חקירה בלבד, וכי המשטרה אינה מחזיקה באמת בקלטת שכזו.

כבר ביום שלאחר מעצרו, טענו גורמים במשטרה כי מלכה חשוד בעבירות כלפי נשים נוספות לאורך תקופה ארוכה. "זה רק קצה הקרחון. יש נשים נוספות שעברו את הדבר, וכשיתבררו הטיעונים, תתבהר התמונה עד כמה המעשים האלה הם קשים", אמר גורם בכיר בחקירה, "יש פה דברים מזעזעים, לא תאמינו אילו דברים שמענו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully