וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: השר שלום ואשתו ג'ודי מפזזים לצלילי "לנגב"

טל שלו

21.5.2012 / 4:39

לרגל ועידת הנגב והגליל הפיק משרד השר סרטון בו נראים הוא ורעייתו רוקדים, כשברקע שירו של שלמה ארצי. גם ראשי רשויות השתתפו בקליפ שנועד "להעלות את הנגב על ראש שמחתנו"

?בואי אקח אותך לנגב אחרי הכל?: במשרד לפיתוח הנגב והגליל החליטו לנצל את הרומנטיקה המדברית והישראלית בשירו של שלמה ארצי, ?לנגב?, ובסרטון חדש לקראת ועידת הנגב והגליל שתתקיים מחר (שלישי) בבאר שבע, מככבים השר לפיתוח הנגב והגליל סילבן שלום, בכירי משרדו וראשי רשויות בולטים מהדרום, כשהם מפזזים ומזמרים את מילות השיר ?אל תאמרי לי שנגמר אני אקח אותך? ו?שבי פה לידי?, שכתב ארצי ב-1981.

לסצנות הרומנטיות מצטרפת לשר שלום גם רעייתו, אשת התקשורת ג?ודי ניר מוזס שלום, אך הסרטון עצמו, שהועלה אתמול לרשת, נועד לעורר מודעות ציבורית חיובית לנגב ו?להעלות את הנגב על ראש שמחתנו?, כפי שהסבירו במשרד, ?אנחנו רוצים לומר לציבור לבוא לראות את התנופה המתחוללת בנגב?.

הסרטון הוא פרומו לועידת הנגב החמישית, אותה יזם השר שלום, שתתקיים מחר בבאר שבע בהשתתפות נשיא המדינה שמעון פרס, מפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו, סגן הרמטכ"ל האלוף יאיר נווה, שר האוצר יובל שטייניץ, שר התקשורת משה כחלון ושרים נוספים. שלמה ארצי נתן את ברכתו לשימוש בשיר, וכך מצאו עצמם סילבן וג?ודי שרים קריוקי, ואנשי המועצה ברמת חובב רוקדים ריקודי שורות.

הקליפ צולם בשבוע שעבר בשבעה מוקדים - ובנוסף לשלום ורעייתו המרקדים בלשכה, משתתפים בו גם מנכ"לית המשרד לפיתוח הנגב והגליל, אורנה הוזמן בכור, וכן ראשי רשויות מהנגב בהם ראש המועצה האזורית רמת נגב שמוליק ריפמן, ראש העיר ערד טלי פלסקוב, ראש העיר דימונה וראש מועצת שגב שלום עאמר אבו מעמר - כולם מצולמים במוקדים שונים ברחבי הנגב, מזמרים ומזכירים שבנגב ?לא יעלו את מחיר השמיים, את מחיר הכביש התלול?, כמילות השיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully