וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הגולשים שגנבו ההצגה מהר הגעש הפעיל באיטליה

18.5.2012 / 2:35

מגובה של יותר מ-3,000 מטרים, מפסגתו של הר הגעש הפעיל בסיציליה, החליטו שני גולשי סקי וגלישת רוח לכבוש את האתגר הבא שלהם. לאחר טיפוס, הם גלשו במהירות 100 קמ"ש למטה

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: אמיר קוטיגרו, קריינות: אביב אברמוביץ')

הר הגעש הפעיל - אטנה, שנמצא באי סיציליה שבאיטליה הוא הר הגעש הגבוה ביותר באירופה ומתנשא לגובה של 3,320 מטר. עובדה זאת לא הטרידה שני גולשי רוח איטלקים שהחליטו לצנוח מהר הגעש הפעיל. ג'ודי בראטין ופליס בוקאנגרה הם ספורטאי אקסטרים המתמחים ב-Speed Flying – שילוב בין גלישת סקי לגלישת רוח, שהחליטו להצטרף למטפסי הרים כדי לעמוד בפני האתגר שאף אחד לא ניסה לפניהם – לגלוש מפסגת האטנה.

להיות כאן היום זו פשוט תחושה מדהימה. הדרך למעלה הייתה יפהפייה, ועכשיו אנחנו כאן בסביבה היפה הזו, ויש לנו מזל היום כי אפשר לראות שמש כזו אולי פעמיים בשנה, ואנחנו כאן עכשיו. אפשר להריח את העשן, את ריח הר הגעש, אפשר לחוש בזה, אפשר להקשיב לרעש ואפשר לראות את כל הים שמקיף אותנו, וזו פשוט סביבה יפה ותחושה נהדרת", סיפר בראטין עם ההגעה לפסגה, בטרם הגלישה, "אני מצפה לעשות כמה פעלולי גלישה נחמדים ומיוחדים, התנאים מושלמים, הרוח טובה, השמיים בהירים, כך שאני מצפה להתחיל". הגולשים הנלהבים לא נראו מוטרדים מהסכנות שבדרך וטענו שהם מרגישים בטוחים. ולאחר התארגנות קלה, קפצו מהפסגה במהירות של עד 100 קמ"ש, והפעם הם אלה שהשאירו את האבק להר ולא להיפך.

לקריאה נוספת:
צפו: מפולת שלגים אדירה מכסה אתר סקי בצרפת
לפני פחות משנה: תיעוד בסיציליה: הר הגעש אטנה פולט לבה ועשן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully