וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפגע וברח" בחיפה: הנהג נאשם בגרימת מוות ברשלנות

קובי מנדל

17.5.2012 / 16:08

הוחמר סעיף האישום של הנהג שדרס את פניה פיינזילברג לפני כשלושה שבועות בחיפה, אשר מתה מפצעיה בבית החולים, לגרימת מוות ברשלנות, שיבוש הליכי משפט ועבירות נוספות

הפרקליטות החמירה היום (חמישי) את כתב האישום שהוגש נגד מורן מארון, בן 23, נהג הרכב שפגע בפניה פיינזילברג בת ה-82 ובבתה לפני כשלושה שבועות, לאחר מותה אתמול לפנות בוקר בבית החולים רמב"ם בחיפה. לכתב האישום הוסף אישום של גרימת מוות ברשלנות. מארון מואשם גם בהפקרה אחרי פגיעה, נהיגה בזמן פסילה, נהיגה ברשלנות, סיכון חיי אדם וגרימת נזק, שיבוש הליכי משפט ועבירות נוספות. יחד עם מארון, עומדים לדין גם שני חבריו שנסעו עמו במכונית בעת האירוע.

פיינזילברג נפצעה פצעים קשים כשמכונית עלתה על המדרכה ופגעה בה ובבתה, לריסה בת ה-62, שהובילה אותה בכיסא גלגלים בשכונת בת גלים בחיפה. שלושת הנוסעים במכונית הפוגעת נמלטו והותירו את הרכב נטוש בקרבת מקום ללא לוחיות רישוי. מאוחר יותר, הם אותרו ונעצרו. מאז התאונה, אושפזה פיינזילברג כשהיא מונשמת ומורדמת במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים רמב"ם, ומאז לא שבה להכרתה. בתה, לריסה, אושפזה במצב בינוני במחלקה האורתופדית ועברה כמה ניתוחים, ואתמול הועברה לשיקום. עם מותה של פיינזילברג, הוחמר סעיף האישום נגד נהג הרכב.

שלושת הנוסעים ברכב הועמדו לדין על שורה של עבירות דומות. שניים מהם – נהג הרכב, מורן מארון ואנטון עספור, בן 21 - עומדים לדין בבית המשפט המחוזי. חברם, רוז'ה גליאנוס, בן 23, עומד לדין בבית משפט השלום בעיר. עם הגשת כתבי האישום נגדם, ביקשה הפרקליטות להאריך את מעצרם עד תום ההליכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully