וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי חודשיים: אותר הפינגווין שברח מגן החיות

17.5.2012 / 11:58

התרגשות בטוקיו: העוף הימי העונה לשם 337, שהצליח לטפס על סלע ולחצות גדר תיל בדרכו לחופש, משתכשך במים אלפי קילומטרים מבית הגידול הטבעי שלו. "הוא לא רזה, וחי בשמחה"

רויטרס

חדשות טובות מבירת יפן: פינגווין שעורר דאגה כשברח מגן החיות בעיר לפני חודשיים, אותר בריא ושלם סמוך לחופי מפרץ טוקיו - ואף תועד משתכשך במימי האוקיינוס. העוף הימי בן השנה, המזוהה רק במספר 337, הצליח להימלט ממרכז חיי הים בעיר בחודש מרץ האחרון, אחרי שטיפס על סלע תלול בגובה של ארבעה מטרים, ואף חצה גדר תיל.

חודשיים אחרי: הפינגווין שברח מגן החיות אותר בחיים. רויטרס
פינגווין 337 משתכשך במימי מפרץ טוקיו, לפני כעשרה ימים/רויטרס

סגן מנהל המרכז אישר כי בתמונות שצולמו בידי אנשי משמר החופים של טוקיו לפני כעשרה ימים אכן נראית הציפור הנמלטת. "כשמביטים בצילומים", הסביר קזוהירו סקמאטו, "אפשר לראות שיש לו את אותה טבעת סביב הסנפיר, ואת אותם תווי פנים, כך שאני בטוח לחלוטין שמדובר באותו הפינגווין שברח מגן החיות במרץ".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

יחזירו אותו הביתה? "צריך פשוט לשאול אותו"

במרכז הימי התעודדו מאוד מהתמונות, למרות הזמן הרב שחלף מאז מבצע הבריחה הנועז, ולמרות שהפינגווין נמצא אלפי קילומטרים מבית הגידול הטבעי שלו (המקום היחיד בעולם בו חיים פינגוויני הומבולדט בטבע הוא אזור פרו וצ'ילה). "לא נראה שהוא רזה במהלך החודשיים האחרונים או שהוא חי ללא מזון", אומר סקמאטו. "הוא לא נראה חלש יותר, כך שנראה שהוא חי יחסית בשמחה, באמצע מפרץ טוקיו". אנשי המרכז מספרים כי העוף הימי ככל הנראה ניזון מדגים קטנים בשעות היום, ובלילות חוזר לנוח על החוף.

בחודשיים האחרונים ביקשו אנשי גן החיות סיוע בחיפושים אחר הפינגווין הנמלט, כשעובדי הגן נשלחו לסיורים יומיים לאורך המפרץ. מאות דיווחים התקבלו, גם ממקומות מרוחקים מאוד ביפן, אך רק כ-30 מהם אומתו.

למרות שהוא לא נמצא באזור המחיה הטבעי שלו, נראה כי לפחות בינתיים, בגן לא מתכוונים להשיב את הפינגווין הביתה. אחד הדייגים במפרץ, מיצ'יו ארימיזו, אף העריך הוא כי לדעתו הציפור תצליח להסתדר בכוחות עצמה. "זה מאגר מים ענקי, כך שעבור פינגווין זה ממש 'אכול כפי יכולתך'. מעבר לכך, גם טמפרטורת המים טובה. אבל צריך לשאול את הפינגווין, לא?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully