וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: היכה את אמו החולה וכפת אותה

גלעד גרוסמן

17.5.2012 / 10:40

ויקטור צ'רניש, בן 42 מראשון לציון, הואשם בהתעללות באמו לאחר שהשתחררה מאשפוז בבית חולים לחולי נפש. בחודש שעבר היא נחנקה משאיפת מזון כשאכלה בעת שרגליה קשורות

כתב אישום הוגש היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה נגד ויקטור צ'רניש, בן 42 מראשון לציון, בגין התעללות באמו, שמתה מחנק כשאכלה בזמן שרגליה היו קשורות. צ'רניש מואשם בהתעללות בחסר ישע והפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד סיגל אורבך-סולומון מפרקליטות מחוז מרכז, צ'רניש הוציא את אמו נינה מבית חולים לחולי נפש בו הייתה מאושפזת, והעבירה לביתו. הוא נהג להתעלל בה בבית, להכות אותה ולחנוק אותה, וגם לא לקח אותה לקבל טיפול רפואי או נפשי.

בחודש שעבר היא נחנקה משאיפת מזון בשעה שאכלה כשהיא יושבת ליד שולחן האוכל כשרגליה קשורות. זאת, לאחר שבמהלך כל הלילה שלפני כן ועד לשעת אכילתה שכבה על הרצפה קשורה בידיה וברגליה, כשמגבת טחובה אל פיה וגופה קשור בסדין לאופניים, שהיו מונחים בבית כדי לא לאפשר לה לנוע.

פרמדיקים שהגיעו למקום מצאו את האישה מחוסרת הכרה, ללא דופק או נשימה, ורופא נאלץ לקבוע את מותה. צ'רניש נעצר אחרי גילוי הגופה אחרי שהשכנים טענו כי התעלל באמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully