וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן נבחרת הכנסת הותקף ונפצע קשה במשחק קט רגל

פנחס וולף

16.5.2012 / 0:21

הפצוע, איש משמר הכנסת, הובהל לבית החולים לאחר שעל פי החשד ספג אגרוף בפניו מחבר הקבוצה היריבה במשחקי ה"מחוזיאדה" באילת. הכנסת: "מצפה מהמארגנים לחקור את האירוע"

המשך לגל האלימות בכדורגל? שחקן בנבחרת הכנסת נפצע אתמול (רביעי) באורח קשה במהלך משחק קט רגל - זאת במסגרת אירוע ה"מחוזיאדה" הנערך באילת. על פי החשד, השחקן, איש משמר הכנסת, נפצע בפניו מחבטת אגרוף של שחקן בקבוצה היריבה. הוא פונה לטיפול רפואי בבית החולים באילת וככל הנראה אף יהיה צורך להטיסו לניתוח בבית חולים במרכז הארץ.

עם היוודע דבר התקרית האלימה, ולאחר התייעצות עם יושב ראש הכנסת ראובן ריבלין, הורה מנכ"ל הכנסת, דן לנדאו, לכל נבחרות הכנסת המשתתפות ב"מחוזיאדה" להפסיק את השתתפותן באירוע ולפרוש מיידית מהתחרויות. "מדובר באירוע אלים וקשה. כל אירוע ספורט שיש בו אלימות מסוג זה, הכנסת לא תהיה חלק ממנו", אמר לנדאו.

קצין הכנסת תנ"צ יוסף גריף, ומנהלת אגף משאבי האנוש של הכנסת, מירה פיירשטיין, יצאו אמש לאילת על מנת לכנס את עובדי הכנסת המשתתפים בתחרויות ולהודיע להם על ההחלטה לפרוש מיידית מהאירוע. קצין הכנסת אף צפוי להגיש תלונה במשטרת אילת על תקיפת עובד הכנסת ויתחקר את פרטי האירוע. דובר הכנסת, יותם יקיר, מסר בתגובה למקרה כי "הכנסת מצפה מהגוף המארגן את התחרות לתחקר את האירוע האלים עד תומו ולהפיק לקחים".

לפניות לכתב: pinchas_wolf@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully