וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה: יש לנו קלטת שתיעדה את יחסי המין של מלכה

16.5.2012 / 11:36

מעצרו של ראש העיר קריית מלאכי הוארך בשישה ימים. נציג המשטרה סירב לפרט מה מופיע בקלטת, אך אמר כי מלכה נחקר בעבירות מין ב-4 נשים. עד המדינה - כנראה קשור בעבירת השוחד

התפתחות נוספת בחקירתו של ראש העיר קריית מלאכי, החשוד באונס ועבירות חמורות נוספות. במהלך הדיון שהיה הבוקר (רביעי) בבית המשפט השלום בראשון לציון, טען נציג המשטרה כי בידי החוקרים קלטת המתעדת את יחסי המין, לכאורה, שקיים ראש העיר מוטי מלכה עם אחת המתלוננות, מתוך ארבע נשים שהוא חשוד בתקיפתן. עם זאת, הנציג, רב פקד ערן מלכה, סירב לפרט מה תוכן הקלטת.

ההגנה, בראשות עורך הדין אבי חימי, דרשה לדעת אם בקלטת מופיעים "ביטויים של אלימות, כוחנות, כפייה או 'מחזה מרנין של שני אנשים מבוגרים'". נציג המשטרה סירב לפרט.

בתחילת השבוע, פורסם כי המשטרה חתמה על הסכם עד מדינה עם אחד החשודים המרכזיים בפרשת האונס והשוחד בעירייה. על פי ההסכם, האיש, המקורב לראש העיר מוטי מלכה, אמור לספק למשטרה פרטים על עבירות המין שביצע מלכה לכאורה, וראיות על שוחד שקיבל. לדברי רב-פקד מלכה, מלכה נחקר עד כה בנוגע לעבירות מין בארבע נשים לפחות, שתיים מהן עובדות עירייה. רב פקד מלכה אמר כי רוב עדותו של עד המדינה, שלא נכח – לטענת המשטרה - באירועי האונס - קשורה בעבירות השוחד שלגביהן נחקר ראש העיר מלכה.

ראש עירית קרית מלאכי מוטי מלכה בבית המשפט המחוזי בפתח תקווה,מאי 2012. שלומי גבאי
מוטי מלכה בבית המשפט, בדיון קודם בהארכת מעצרו/שלומי גבאי

בשבוע שעבר שיחרר בית משפט השלום בראשון לציון למעצר בית ארבעה מהמעורבים בפרשה. המשוחררים הם בנו של ראש העיר, שחר מלכה. הוא חשוד בסחיטה באיומים. כמו כן, מדובר בקבלן שמעון ועקנין, החשוד במתן שוחד ושעל פי החשד נתן למלכה את הדירה בה בוצעו עבירות המין. עוד שוחררו עוזרו לשעבר של מלכה אלי ביטון, שעליו נאמר כי התריע בפני המשטרה על מעשיו של מלכה ובכיר נוסף בעירייה. כולם נשלחו למעצר בית, והורחקו לתקופה של 30 יום מהעירייה.

השופט: סבלו של מלכה רב - אך יש חשד למעשים חמורים ביותר

סגן נשיא בית המשפט השלום, השופט אברהם הימן, הורה להאריך בשישה ימים את מעצרו של מלכה, בין היתר מחשש לשיבוש חקירה. "במהלך ימי מעצרו של החשוד לא שקטה המשטרה על שמריה", אמר. "בוצעו פעולות חקירה רבות ביותר, אשר העמיקו והרחיבו את הפרשות שלפני". עובדה שאיננה בגדר סוד, שכן עלתה היא במהלך הדיון, היא העובדה שהמשטרה הצליחה להגיע ולקבל הודעות של עד מדינה. הודעותיו של עד המדינה אך חיזקו את חומר הראיות".

עם זאת, הוא ציין: "לא התעלמתי ולו בשמץ מכך שמדובר למעשה באדם נורמטיבי, מי ששירת שנים רבות בצה"ל - דרגתו האחרונה אלוף משנה, ושסבלו רב, כך ברור לעין כל, ולא התעלמתי ממצבו הבריאותי. אלא שתכלית מעצרו של אדם והחשוד שלפני בתוך כך, היא החקירה. בית המשפט עורך האיזון בין זכויות החשוד כאמור לעיל לבין האינטרס הציבורי שבמיצוי החקירה. ככל שאני עורך האיזון הראוי, אני מסב תשומת הלב לכך שלפני למעשה שתי פרשיות חקירה המעלות חשדות למעשים חמורים ביותר, ממעשי אינוס, "יש אירועים שעד המדינה נכח בהם, עד המדינה לא נכח באירוע האונס". הוא הוסיף כי רוב עדותו של עד המדינה עוסקת בנושא השוחד שמלכה חשוד בקבלה".

עוד על האונס בעירייה
עד מדינה יעיד נגד מוטי מלכה; ציון אמיר פרש מהתיק
הבכירים עצורים, העירייה מבוצרת ואין כניסה לעיתונאים
מוטי מלכה טוען: "יחסי המין היו בהסכמה, אני חף מפשע"

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully