וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרופסור הלל וייס: "בבג"ץ יושבים מחבלים"

יהושע בריינר

16.5.2012 / 1:10

בעבר התבטא פרופ' וייס כנגד בית המשפט העליון כשכינה אותו "בית של נבלים", והורשע בדין משמעתי ע"י לשכת עורכי הדין. בשבת יתפרסם מאמר עם מסר דומה ויחולק בבתי הכנסת

מה חושב פרופסור מאוניברסיטת בר אילן על בית המשפט העליון? חודש בלבד לאחר שהורשע בדין משמעתי על ידי לשכת עורכי הדין לאחר שכינה את בית המשפט העליון כ"בית נבלים", שב הפרופ' הלל וייס לגדף את במילים חריפות המוסד. בעלון שיחולק בבתי הכנסת בשבת הקרובה קובע פרופ' וייס כי בית המשפט העליון "ממיט שואה חדשה הצפויה על כל יהודי בארץ ובעולם" וקובע כי "בבג"ץ יושבים מחבלים".

פרופסור הלל וייס בהפגנת ימין בכיכר ציון, ירושלים, תחת הסיסמא: "אומרים כן לבנייה ולא לויתורים", דצמבר 2010. עומר מירון
"בית המשפט העליון ממיט שואה חדשה על כל יהודי הארץ והעולם". פרופ' וייס/עומר מירון

המאמר, שיתפרסם בעלון הימין "ארץ ישראל שלנו", בא בעקבות הרשעתו של וייס בבית הדין המשמעת של לשכת עורכי הדין לאחר שהתבטא ב-2007 לאחר פינוי בחברון כי בית המשפט העליון הוא "בית של נבלים שצריך לפזרו בחוק או בכוח". וייס, פרופ' מן המניין בחוג לספרות עם ישראל באוניברסיטת בר אילן, המחזיק גם ברישיון לעריכת דין הורשע בהתנהגות שאינה הולמת ובפגיעה בכבוד המקצוע. במאמר התגובה ניכר כי אינו מתחרט על דבריו ושב ותוקף את בית המשפט. "כפי שנוכחנו בפרשת בית המכפלה בחברון, בית המשפט העליון קשר קשר נגד העם היהודי עם האויב", כותב וייס. "בהתנהלותו גורם בית המשפט למסע אנטישמי עולמי נגד העם היהודי, חמור אף יותר מהמסע האנטישמי ערב השואה באירופה ובכך ממיט בית המשפט העליון שואה חדשה הצפויה על כל יהודי בארץ ובעולם".

"שאמו תהיה שכולה, שאשתו תהיה אלמנה"

וייס אינו עוצר בכך: "לכן בית המשפט הזה חסר כל תוקף, הוא עוין וכפי שכבר ציינו משפטנים אחדים - בבג"ץ יושבים מחבלים. יש להעמיד בית משפט של כלל ישראל על פי התורה ולהעמיד סמכות חליפית לבית המשפט העליון שאינו מייצג את העם היהודי אלא את התאווה החולנית להתבוללות ולחיסול העם היהודי, תאווה המתגלמת בכותרת "מדינת כל אזרחיה"".

יש לציין כי לאחר הפינוי בחברון ב-2007 תקף פרופ' וייס גם את מח"ט הגזרה דאז, אל"מ יהודה פוקס, ואמר כי "שאמו תהיה שכולה, שאשתו תהיה אלמנה ושבניו יהיו יתומים". לאחר מכן התנצל וייס על דברים אלה. כאמור, וייס מוכר היטב בקרב הימין הרדיקלי ובין היתר משמש כפעיל בכל הקשור להר הבית וכן חבר בבית הדין לענייני עם ומדינה. כמו כן משמש כראש החוג לספרות במכללת אורות ישראל באלקנה.

וייס עצמו שנמצא כעת בחו"ל אמר לוואלה! חדשות כי הוא עומד מאחורי דבריו. "אינני מתחרט וכל מה שאמרתי על בית המשפט העליון הוא אמת ויציב. אם לשכת עורכי הדין רוצה לסתום לי את הפה הם מוזמנים. אינני מתפרנס כעורך דין ולכן לא אכפת לי מהרישיון. רק בשבוע שעבר נאלצתי להגיע לבג"ץ וראית שם שופטים כמו רובינשטיין שהוא יהודי מסכן שכמו היודנראט נאלץ לנגן תקליט מסוים מתוך קונספציה שגויה. אין בי חרטה על דבריי אותם אני יכול לגבות בעובדות".

לקריאה נוספת:
ברק לבר אילן ב-2007: פטרו את פרופ' וייס

לפניות לכתב: joshjosh@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully