וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי הרוכל שנרצח: ברוסיה חשבנו שכאן יהיה טוב יותר

שלומי גבאי

13.5.2012 / 0:19

עשרות הגיעו לנחם את משפחתו של ולדיסלב פיסחוב, שנדקר למוות אתמול בשוק בנתניה. מוקיריו סיפרו כי היה "בחור מכובד שמעולם לא הזיק לאיש". אחיו: "הוא מת לי בידיים"

אבל כבד ירד על בית משפחת פיסחוב בחדרה עם היוודע מותו של הבן, ולדיסלב, שנרצח אתמול (שישי) ברחוב הראשי בנתניה. לבית המשפחה ברחוב נחל צין בחדרה באו עשרות קרובים וחברים, שהתקשו להאמין כיצד נרצח אדם שתיארו בלשונם כ"בחור טוב ומכובד, שמעולם לא הזיק לאיש".

ולדיסלב, בן 29, רווק, התגורר בחדרה עם אביו סרגיי. הוא ניהל עם אחיו שלום, בן 31, עסק לממכר אביזרי טלפון בשוק של נתניה. הוא הותיר אחריו אחות, אלינור, בת 28, ואח, אלברט (22). האב, סרגיי, בן 64, התאלמן מאם המשפחה לפני כמה שנים.

ולדילסב עלה לישראל ב-1999. בשלוש השנים שלאחר מכן הצטרפו אליו לישראל שאר בני משפחתו. האח, שלום, סיפר היום שהיה עד לקטטה האלימה שבסופה נרצח אחיו. "פגשתי ברחוב את שני התוקפים. הם התקרבו אלי בצורה מאיימת, ואחד מהם אחז בקבוק בידו ואיים עלי. התחלתי לרוץ ברחוב ואז הגיע אחי. החשוד הוציא סכין גדולה והחל לדקור אותו". לדבריו, ולדיסלב "היה בן אדם ישר ואמין. תמיד עזר לאנשים. אין עוד אנשים כאלה בעולם. אני אוהב אותו אהבה חזקה. אני לא מעכל שהוא לא יהיה עוד. הוא מת לי בידיים".

האב סרגיי מירר בבכי כשהחזיק את תמונת בנו. לדבריו, בנו היה למשפחה כאב שני. "הוא החזיק את המשפחה", סיפר. "אין לי טעם לחיות בלעדיו. אני גמור, גם אני מת. ברוסיה חשבנו שבישראל הכל טוב ושהכל בסדר, והנה, תראו איזה בלאגן. לא יכול להיות שהילד שלי מת סתם ברחוב. לא זה מה שחשבתי למצוא בישראל".

אדם דקר למוות מוכר בדוכן ברחוב ראשי בנתניה

(עדכון ראשון 18:41)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully