וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעבדה של "סמי פיצוציות" נחשפה בדרום תל אביב

11.5.2012 / 15:26

שני חשודים נעצרו לאחר שבדירתם ברחוב לוינסקי נמצאו חמישה ק"ג של חומר החשוד כסם ו-800 קפסולות המכילות אבקה החשודה כסם. הם שוחררו למעצר בית עד לקבלת תוצאות המעבדה

הפשיטות על מעבדות הסמים נמשכות: שני תושבי תל אביב בשנות ה-50 לחייהם נעצרו אתמול (חמישי) בחשד לייצור סמים המכונים "סמי פיצוציות". בפשיטה שערכו בלשי היחידה המרכזית של מחוז תל אביב על דירה בעיר נתפסו חמישה קילוגרמים של חומר החשוד כסם, 800 קפסולות מלאות באבקה החשודה כסם ומכונות למילוי הקפסולות. בית משפט השלום בתל אביב שחרר את שני החשודים למעצר בית, עד לתוצאות בדיקת המעבדה של המשטרה.

המעצרים בוצעו בעקבות פעילות מודיעינית של כוח מטעם מפלג הסמים, בפיקודו של מפקח ג'קי בילביק, שהגיע אל הדירה ברחוב לווינסקי בתל אביב, שם נתפסו כאמור החומרים והמכונה. החשודים נעצרו והובאו הבוקר לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בתל אביב. בא כוח החשודים טען בדיון כי "החומרים האלה אינם סמים", וכי יש להמתין לתוצאות בדיקת המעבדה. נציג המשטרה אמר בתגובה כי "אינני רוקח ואינני יודע מהו סוג הסם".

חומרים החשודים כדוקטור הופמן שנתפסו במעבדת סמים בדרום תל אביב. חטיבת דובר המשטרה
אחד מ"סמי הפיצוציות" הוא חומר המעורבב בטבק הנקרא "דוקטור הופמן"/חטיבת דובר המשטרה

השופט בני שגיא אמר בהחלטתו כי קיימות החלטות קודמות בדבר המסוכנות של סמים וכדורים שאינם כלולים בפקודת הסמים. עם זאת, קבע השופט כי פרקי הזמן הדרושים לבחינת החומרים הם ממושכים, וכי יש להמתין לתוצאות הבדיקה. על כן הוא הורה לשחרר את החשודים למעצר בית, עד לקבלת תוצאות ראשוניות מהמעבדה שבמטה הארצי.

מפלג הסמים בימ"ר תל אביב נלחם זמן רב בסמי הפיצוציות בעוד שהיצרנים ממשיכים לחפש דרכים חדשות לעקוף את פקודת הסמים ולייצר חומרים המשפיעים על התודעה של הנוטלים אותם, אך לא כלולים עדיין בפקודה. אחד מ"סמי הפיצוציות" הוא חומר המעורבב בטבק הנקרא "דוקטור הופמן", על שמו של ממציא של סם ה-LSD הגורם למשתמש בו להזיות. לדברי סגן ניצב ירון קלדס, ראש מפלג הסמים, "החומר לא רק נמכר בפיצוציות, אלא מוצב בחלונות הראווה שלהם ומוצע למכירה".

נוסף על מעצר החשודים בייצור והפצה של "סמי פיצוציות", שוטרי מפלג הסמים של היחידה המרכזית במחוז תל אביב עצרו השבוע חמישה תושבי המרכז בחשד שגידלו והפיצו סם מסוג מריחואנה. בדירה ברחובות אותרו עשרות שתילים החשודים כסם, ובדירה בפתח תקווה נתפסו מאות שתילים חשודים גם כן, והשוטרים אף תפסו שם שלושה דגים קטלניים מסוג פירנאה.

המעבדות נחשפו במסגרת חקירה סמויה, שהתנהלה במשך מספר חודשים והחלה בעקבות מידע מודיעיני שהגיע לימ"ר תל אביב. במשך מספר חודשים, עקבו בלשי הימ"ר אחר הפעילות במעבדות, עוד מהשלבים המוקדמים של בנייתן.

לקריאה נוספת:
שתי מעבדות סמים נחשפו באזור המרכז, חמישה נעצרו
בית המשפט הורה לסגור פיצוציה שמכרה חגיגת
צפו: מעבדת סמים התגלתה בלב שכונת מגורים בשרון

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully