וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני שייצג את ראש העיר, המתלוננת פנתה לציון אמיר

גלעד גרוסמן

11.5.2012 / 14:27

טרם החליט עורך הדין ציון אמיר לייצג את ראש העיר וממלא מקומו, קיבל פניה מאחת המתלוננות בפרשה שהציגה בפניו את המקרה. כיוון שלא ייצג אותה במקרה, קיבל היתר זמני לייצגם

עו"ד ציון אמיר פנה השבוע ללשכת עורכי הדין כדי לקבל אישור לייצג את ראש עייריית קריית מלאכי מוטי מלכה וממלא מקומו יוסי סולימאני, החשודים בשורת עבירות מין, זאת לאחר שבעבר פנתה אליו אחת המתלוננות והציגה בפניו את המקרה. הלשכה נתנה לאמיר אישור זמני לייצג את השניים, היות ואמיר לא ייצג את האישה במקרה.

השבוע שלח אמיר, שמשמש כנשיא בית הדין המשמעתי של הלשכה, מכתב ליו"ר ועד מחוז תל אביב אפי נוה, בו ביקש היתר לייצג את מלכה ואת סולימאני. במכתב הוא ציין כי נגבתה ממנו עדות במשטרה, לאחר שהמתלוננת סיפרה לחוקרים כי לפני כשנתיים שלחה לאמיר פקס, ובו גוללה את פרטי ההטרדה המינית שעברה.

אמיר סיפר לחוקרים כי לא ייצג את האישה ולא נפגש עמה, ובמכתבו ללשכה ציין כי לכל היותר רפרף במכתב שהיה בלתי קריא, ובכל מקרה הוא לא הכיר את פרטי המקרה לפני שפנו אליו לייצגו. המתלוננת גם טענה שאמיר שוחח עמה טלפונית, אולם הוא השיב כי אינו זוכר אם שיחה כזאת התקיימה. בעקבות זאת החליטו בלשכה לאשר לאמיר לייצג את השניים, אולם ייתכן כי בעתיד הנושא יבדק שוב. במקביל גם פנו ללשכה לקבל את תגובת המתלוננת. עורך דינה, אבי לביא, סירב להגיב לדברים.

מוקדם יותר שיחרר בית משפט השלום בראשון לציון ארבעה מהמעורבים בפרשה למעצר בית. המשוחררים הם בנו של ראש העירייה, שחר מלכה, החשוד בסחיטה באוימים, הקבלן שמעון ועקנין, החשוד במתן שוחד, ואשר על פי החשד נתן לראש העירייה מלכה את הדירה בה בוצעו עבירות המין, עוזרו לשעבר של מלכה, אלי ביטון, שעליו נמסר כי התריע בפני המשטרה על מעשיו של מלכה, ואדם נוסף. כולם נשלחו למעצר בית, והורחקו לתקופה של 30 יום מהעירייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully