וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהיג הניאו נאצים ביוון: "שהבוגדים יתחילו לפחד"

נדן פלדמן

7.5.2012 / 16:13

ניקוס מיכאלוליאקוס, יו"ר מפלגת "השחר המוזהב" הניאו-נאצית שנכנסה לראשונה לפרלמנט נשא נאום ניצחון שלא משאיר ספק נוגע לתפישת עולמו. על הכוונת: היריבים והתקשורת

"השחר המוזהב של יוון עולה! לאלה שבגדו במולדת, הגיעה העת שיתחילו לפחד - אנחנו מגיעים!", כך אמר אמש ניקוס מיכאלוליאקוס, יו"ר מפלגת "השחר המוזהב", המפלגה הניאו נאצית ביוון, שתיכנס לראשונה בתולדותיה לפרלמנט לאחר שזכתה ב-7% מקולות הבוחרים. מיכאלוליאקוס העניק מפגן ראווה ראשון של תפיסת עולמו הקיצונית, במסגרת מסיבת עיתונאים בה נשא נאום ניצחון נוטף שנאה.

עם כניסתו לאולם של מיכאלוליאקוס, דרש אחד מאנשיו מכל הנוכחים לקום ממושבם ולהביע את הכבוד הראוי ליו"ר. חלק מהעיתונאים הבהירו כי באו רק כדי להקליט את דבריו, והדרישה הזאת פוגעת בהם. אלה שסירבו לה סולקו מהאולם, ואז החל מיכלוליאקוס בנאומו, בו השתלח ביריביו הפוליטיים, בתקשורת ובגופי החילוץ הבינלאומיים.

את אנטוניס סאמארס, יו"ר מפלגת המרכז-ימין "הדמוקרטיה החדשה", שהפכה למפלגה הגדולה בפרלמנט עם 20% מהקולות, האשים מיכלוליאקוס: "הוא מדבר על פטריוטיזם בזמן שהוא עשה שירות צבאי של 3 חודשים בלבד... הוא שיקר לפני הבחירות שהוא לא ילך לקואליציה עם השמאל, ועכשיו זה בדיוק מה שהוא מתכוון לעשות".

"החונטה של גופי החילוץ נמשכת, אולם ההתנגדות הלאומית של 'השחר המוזהב' נגד חונטת החילוץ תימשך גם היא, בתוך הפרלמנט ומחוצה לה", הזהיר מיכאלוליאקוס."לא נפסיק את המאבק למען שחרור יוון מהספקולנטים הבינלאומיים. למען יוון חופשייה וגאה. למען יוון שאינה ג'ונגל של מיליוני מהגרים שהביאו למולדתנו בלי לשאול אותנו".

מיכאלוליאקוס הפנה גם אצבע מאשימה לתקשורת שניסתה לטענתו להזיק לו במהלך מערכת הבחירות. "האשמתם אותי, השמצתם אותי, השתקתם אותי, ואני הבסתי אתכם. הניצחון של מפלגתנו הוא הניצחון נגד העריצות של התקשורת".

"השחר המוזהב של יוון עולה! לאלה שבגדו במולדת, הגיעה העת שיתחילו לפחד - אנחנו מגיעים!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully