וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיות מסביב לעולם: בית מלון הוליוודי מפואר לכלבים

13.5.2012 / 0:23

עוד מסביב לעולם: פילה עוברת מניקור-פדיקור, עדר בקר נקלע לשטפונות עזים בברזיל, סנאי מתחפש ליצור מוזר ועוד

אוסטרליה: כך נראה היפופוטם בקלוז אפ

"האפי" ההיפופוטם בגן החיות טרונגה בעיר דובו, אוסטרליה. ההיפופוטם, על אף תדמיתו החיובית, נחשב לאחד מבעלי החיים המסוכנים בעולם, וכשהוא מתעצבן, הוא יכול לגרום נזק רב בעזרת משקלו ומלתעותיו הגדולות.

אוסטרליה: פילה בפדיקור

"חיבוקי", נקבת פיל אפריקני, מקבלת מניקור-פדיקור מאחד מעובדי גן החיות טרונגה בעיר דובו, אוסטרליה. הפיל האפריקני הוא בעל החיים היבשתי הגדול ביותר, משקלו יכול להגיע לכשבעה טונות וגובהו לכארבעה מטרים. בעבר היה פיל זה נפוץ בכל יבשת אפריקה, אך כיום נמצא בסכנת הכחדה עקב הרס שטחי מחיה וציד לא חוקי נרחב.

ארצות הברית: מגינים על האנפות

אנפה מחפשת אחר דג, באגם סיילורוויל, ליד איווה, ארצות הברית. התובעים במשפטם של שני טייסי מטוס קל מאייווה, שנתפסו כשהם טסים נמוך ומפריעים ללהקה של אלפי אנפות במנוחתן, מקווים שיוכלו להשתמש בחוק הפדראלי בארצות הברית על מנת להענישם.

אנגליה: גורילות בערפל

קוקנה, תינוק גורילה נאחד בידי אמו בחצר גן החיות בבריסטול, אנגליה. קוקנה, בן שבעה חודשים, הוא מזן גורילות השפלה המערבית, שנמצאים בסכנת הכחדה חמורה ביותר בעולם. בגן החיות בבריסטול קיים גרעין רביה של גורילה זו, שהוא חלק מפרויקט שימור עולמי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

קליפורניה: כלב בסוויטה מלכותית בהוליווד

ג'די הכלב יושב בסוויטה המלכותית בפתיחת מלון הכלבים בהוליווד, קליפורניה. המלון, שזה לו הסניף הרביעי, החל את דרכו בשיקגו בשנת 2004, ומציע חדרים מפנקים וטיפול אקסקלוסיבי בכלבים. לכל המתעניינים, לילה בסוויטה עולה 60 דולר, ואילו פנסיון ליום, ללא שינה - 35 דולר. בעלי שני כלבים יזכו להנחה משמעותית.

מיזורי: מצעד הצ'יוואוות

קוקואה הצ'יוואווה מחכה עם בעליה לתחילת מצעד הצ'יוואוות שנערך בקנזס, מיזורי. המארגנים של מצעד זה ניסו להשיג את שיא המספר הגבוה ביותר של כלבים מחופשים במקום אחד. ארועי חג ה"סינקו דה מאיו" (5 במאי) המקסיקני, אמנם הצליחו להביא למצעד 492 כלבים מחופשים וחזרזיר אחד, אך לא הצליחו לשבור את השיא של טוקיו, שעדיין עומד על 603 כלבים מחופשים.

ברזיל: מרמוסט על עץ

מרמוסט על עץ, במהלך תחרות גולף בריו דה ז'אנרו, ברזיל. קופי המרמוסט, שחיים ביערות מחטניים בברזיל, מקיימים אורח חיים שיתופי בקבוצות של כעשרה פרטים, כאשר הזכרים מטפלים בתינוקות, והאם מניקה אותם.

ברזיל: עדר בקר בשטפונות

עדר בקר שוחה באזור מוצף עם עלייתו של נהר סולימוס, היוצא מנהר האמזונס העצום בברזיל. בעוד שרצועת נהר האמזונס שבשטחה של ברזיל מוצפת, כפי שמעולם לא היתה, האזור הצפון מזרחי של המדינה נמצא בבצורת הקשה ביותר ב-30 השנים האחרונות.

פלורידה: סנאי שועל בונה ספה

סנאי שועל אוסף זרדים לריפוד המאורה בפאלם הארבור, פלורידה, ארצות הברית. מין זה הוא הגדול ביותר ממשפחת סנאי העץ, כאשר אורך גופו הוא כ-60 סנטימטר, והזנב שלו לבדו יכול להגיע לאורך 30 סנטימטר.

לבנון: צופית יונקת מפרח

צופית יונקת צוף מפרח בכפר בדרום לבנון. הצופית, ציפור שיר קטנה הידועה גם בכינויה "יונק הדבש", נעזרת במקורה המעוקל על מנת להגיע אל צוף הפרחים בקלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully