וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישי: "לפיד אנטי כמו אביו אך מנסה להסתיר השנאה"

פנחס וולף

3.5.2012 / 22:20

יו"ר ש"ס מתח ביקורת על משנת לפיד: "מתנהג כמו הזאב מכיפה אדומה"; התייחס לריצתו העצמאית של דרעי: "ש"ס תהיה מאוחדת" והביע דעתו על הסקרים הפסימיים: "מעדיף אותם ככה"

יח"צ - חד פעמי

שר הפנים אלי ישי ביקר היום (חמישי) בטקס שנערך לכבודו במועצה אזורית חוף אשקלון, שם קיבל תעודת אזרחות כבוד מראש המועצה, יאיר פרג'ון. בתום הטקס התפנה ישי להתייחס למערכת הבחירות הניצבת בפתח, כאשר הבטיח כי "ש"ס תהיה מאוחדת, ומי שירצה להיות בה - יהיה", בתגובה לשאלה האם הוא חושש מריצתו העצמאית הצפויה של אריה דרעי. ישי התייחס לסקרים המפורסמים בעת האחרונה, שאינם עושים חסד עם מפלגתו: "אני מעדיף סקרים לא מחמיאים ארבעה חודשים לפני הבחירות".

בהתייחסו למפלגת "יש עתיד" בראשות יאיר לפיד, מתח ישי ביקורת על העומד בראש המפלגה ואמר כי הוא "אנטי עד הסוף, כמו אביו, אבל פועל בצורה שונה. הוא למד לקח מאביו, שאם יבליט את השנאה - ישלם על זה". "שינוי התרסקה כתוצאה מהשנאה, אז לפיד מתנהג כמו הזאב מכיפה אדומה, משתדל להסתיר את השיניים והשנאה", הסביר ישי.

אימו של דרעי ביקשה: דחה ההכרזה על מפלגתך

עוד היום, החליט אריה דרעי לדחות את ההכרזה על מפלגתו החדשה עד ל-22 במאי. לאחר הפרסום בוואלה! חדשות, לפיו דרעי יכנס בשבוע הבא מסיבת עיתונאים ויודיע על הקמת מפלגתו ועל עקרונות המפלגה, אמו של דרעי התקשרה אליו וביקשה ממנו לדחות את ההכרזה עד לתאריך האמור, אז יסתיים חודש האבל על מות אביו.

מקורבי דרעי אמרו היום כי "התנועה תפנה לכל הציבור והיא תהיה גשר בעם". על פי ההערכות, דרעי מקווה כי מנהיגה הרוחני של ש"ס, הרב עובדיה יוסף, לא ידרוש ממנו שלא לרוץ ברשימה נפרדת לש"ס. מבחינתו, ש"ס צריכה לפנות לציבור החרדי, ואילו מפלגתו תפנה לציבור הכללי. לכן, כנראה שמפלגתו לא תורכב ממועמדים דתיים בלבד. מצעו של דרעי עוד לא ברור, והוא יציג אותו במסיבת העיתונאים, אך אין ספק כי הוא יתמקד יותר בתחום האזרחי, כאשר שאיפתו להיות בתווך בין ש"ס למפלגתו של יאיר לפיד, "יש עתיד".

עוד בנושא
דרעי יכנס מסיבת עיתונאים ויודיע: "רץ עצמאית"
מייסדי מפלגתו של לפיד: משורר וג'ודוקא אולימפי
לפיד בכנס בחירות ראשון: לשלול קצבאות ממשתמטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully