וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: רוחצים בים בברזיל מצילים 30 דולפינים

5.5.2012 / 9:05

סרטון שהגיע מברזיל מתעד מבצע הצלה מרגש במיוחד של עשרות דולפינים - עד האחרון שבהם - שנסחפו לחוף. בני האדם מעולם לא נראו טוב יותר

דיווחים רבים מגיעים מרחבי העולם על מקרים בהם מאות דולפינים מוצאים את מותם לאחר ששחו בטעות אל החוף. תופעת ההחפה של הדולפינים, בה הם עולים אל החוף, קיימת שנים רבות, אך היא הולכת ונפוצה בשנים האחרונות. הגורם לתופעה הזו, המכונה לעתים "התאבדות המונית", נותר עדיין בגדר תעלומה, אך חוקרים רבים טוענים כי היא נובעת בעיקרה מהסונארים, המופעלים על ידי הצוללות והקידוחים התת ימיים, שפוגעים בחוש הניווט של היונק החכם. התחממות כדור הארץ וזיהום מי הים, אחראים ככל הנראה גם הם לתופעה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אנשים טובים באמצע החוף/מערכת וואלה!, צילום מסך

רוחצים שהסתובבו בחוף הים, ליד העיירה אריאל דו קאבו בדרום ברזיל בשמונה בבוקר, לא ציפו למראה שנגלה לעיניהם. להקה של כ-30 דולפינים ששחו אל החוף בטעות התקרבה לעברם במהירות, כאשר הדולפינים החלו להראות ולהשמיע אותות מצוקה. כעבור כמה שניות הבינו המתרחצים את גודל האירוע והחלו לגרור את הדולפינים בחזרה לים, כשעוד ועוד אנשים מצטרפים לעזור. האירוע הסתיים כשאחרון הדולפינים הוחזר למים, ובליווי של מחיאות כפיים למחלצים. מגיע להם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully