וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תערוכת חיות הבית 2012: סוסים, ארנבות, חתולים, כלבים וזוחלים

1.5.2012 / 7:40

בשבת 5 במאי 2012 תיערך בעכו תערוכת חיות הבית בה יוכלו המבקרים להיוודע לבעלי חיים מבוייתים כגון סוסים, ארנבות, חתולים, כלבים וזוחלים ולקשר הנפלא ביניהם ובין בעליהם

בשבת 5 במאי 2012 תפיק ההתאחדות הישראלית לכלבנות (ההי"ל) את תערוכת חיות הבית ה-7 בכפר מנוף, עכו. מסורת תערוכת חיות הבית החלה בתערוכות שערכה ההתאחדות הישראלית לכלבנות בתל אביב, וכעת, במטרה להרחיב את הפעילות גם אל הפריפריה ולאפשר אותה חוויה והתנסות לילדים ולמבוגרים שאינם ממרכז הארץ, היא נערכת לראשונה באזור הצפון - בכפר הנוער מנוף שבעכו.

ללמוד איך לגדל חיית מחמד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וגר חתול עם כלב עם נחש. תערוכת חיות הבית/מערכת וואלה!, צילום מסך

תערוכת חיות הבית שמה לה למטרה לתת במה ל-34 עמותות המתמחות בחיות בית, בכדי להגביר את המודעות לטיפול נכון בחיות למען רווחתן ולמען רווחת בעליהן, ולקרב את הציבור אל חיות המחמד והחיות המבוייתות השונות. איתן אטינגר, יו"ר ההי"ל, מבקש להדגיש כי השנה התערוכה היא בסימן הגברת המודעות לשמירה על בריאות בעלי החיים. בעולם המודרני הקשר בין אדם לבעלי חיים הולך ומצטמצם, והתערוכה היא הזדמנות מצויינת להיחשף למגוון הרחב של בעלי חיים מבויתים ולקשר הנפלא שהאדם והחיה יכולים לפתח.

החיות שיוצגו בארוע מלוות על ידי בעליהם, והקהל יוכל להפנות שאלות להם וכן לעמותות ולארגונים השונים הנוכחים במקום על מנת ללמוד על מינים שונים של בעלי חיים מבויתים כגון סוסים, ארנבות, חתולים, כלבים, זוחלים למיניהם ועוד, ועל הדרכים הנכונות לגדל חיית מחמד. כמו כן יוכלו המבקרים לחוות פגישה בלתי אמצעית עם חיות אלו ועם אנשים שאוהבים ומטפחים אותן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צב ענק. תערוכת חיות הבית/מערכת וואלה!, צילום מסך

הכירו את ספורט האג'יליטי המיוחד לכלבים

במסגרת התערוכה יתקיימו מספר תחרויות - "התערוכה הבינלאומית לכלבנות, עכו 2012" וכן תחרות חתולים בהשתתפות שופטים בינלאומיים. אטרקציות נוספות ממתינות למבקרים כמו: מופע אג'יליטי (Agility), שהוא ספורט המחקה את ספורט מעבר מכשולים ומשוכות של הסוסים. ספורט זה מנתב את האנרגיה של הכלב לכיוונים רצויים, ומשפר תוך כדי גם את כושרו הגופני, גמישותו, זריזותו ורמת האינטליגנציה שלו. בספורט האג'יליטי קיימת עבודת צוות של הנוהג וכלבו, כשהאימון מבוסס על עבודה ספורטיבית חיובית, במשחק ובשמחה.

כלבים ובעליהם ב- skyhoundz, תחרות כלבים במספר קטגוריות פריסבי, בודפשט, הונגריה, 19 יוני 2011. AP
הרמוניה טובה בין הכלב ובעליו. תחרות כלבים/AP

צורת ספורט זו משקפת את ההרמוניה הטובה בין הכלב ובעליו, ששיאה בהבנה ובתיאום מושלמים, באמצעותם ניתן לעבור את מסלול המכשולים. המסלול מורכב מכ-20 אלמנטים המסודרים בזה אחר זה בקוים ישרים ובפניות -משוכה, נדנדה, גשר, מנהרה גמישה, מנהרה רפויה מבד, חומה, קיר משופע, חישוק, שולחן, עקלתון, קפיצה למרחק - כל פעם בסדר שונה. הנוהג מכוון את כלבו למעבר המכשולים על פי הסדר שנקבע לאותו מסלול ספציפי. הכלב שעובר את המסלול במינימום שגיאות ובזמן המהיר ביותר זוכה לדירוג הגבוה ביותר.

עוד ייהנו המבקרים ממופע הגנה והצלה, מופע כלבי רועים, ומתחרות הכלבים הבינלאומית, בה ישתתפו כ-750 כלבים, מהם מאה כלבים שהגיעו מאירופה ומארצות הברית כדי לזכות בתארי כבוד כמו "כוכב התערוכה", "אלוף ישראל", "אלוף הגזע הזעיר" ועוד.

איך מגיעים לתערוכה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נחש הוא גם חיית בית עבור אנשים מסוימים תערוכת חיות הבית/מערכת וואלה!, צילום מסך

תערוכת חיות הבית 2012, שבת, 5.5.2012, כפר מנוף, עכו, 09:30-19:00.
כרטיסים:
ניתן לרכוש בטלפון 03-6727174 ובאמצעות אתר האינטרנט של ההתאחדות הישראלית לכלבנות.
מחיר הכרטיס: 55 שקל. כל מבקר מעל גיל שנתיים חייב בכרטיס כניסה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ישתתפו בתחרות הכלבים הבינלאומית. קבאליר קינג צ'רלס ספנייל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully