וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיות מסביב לעולם: חתול שמן במיוחד

29.4.2012 / 11:24

וגם: חזירים בדרך לסין, בולדוג צרפתי מצביע בבחירות, פארק לפילים יתומים ומאות דולפינים נסחפים לחוף

צרפת: תינוק מקוק בגן החיות

לואנגו, זכר קוף מקוק הודי בגן החיות בפריז. לואנגו, שנולד בתחילת חודש מרץ, נדחה על ידי אמו, וגודל על ידי עובדי גן החיות כחלק מתוכנית אירופאית לשימור זנים בסכנת הכחדה.

ים ברטנס: דובי קוטב צפוני נחים על קרחון

דובת קוטב צפוני וגוריה נחים על קרחון שבור בים ברנטס, שהוא חלק מאוקיינוס הקרח הצפוני, צפונית לנורבגיה. מחקרים גנטיים חדשים שהתפרסמו השבוע גילו כי דובי הקוטב הצפוני התפצלו מהדובים החומים, הקרובים אליהם ביותר מבחינה גנטית, לפני למעלה מ-600 אלף שנה.

ארצות הברית: חזירים בדרך לסין

חזירים אוכלים בחוות "המחוז הלבן" באלביון שבאינדיאנה, ארצות הברית. החזירים בחווה זו מגודלים למטרה אחת - לטוס חצי עולם, מסע של שעות ארוכות, רק כדי להגיע לצלחת של אזרחי סין. הביקוש האדיר בסין לבשר חזיר אינו יודע שובע, והחקלאים המקומיים מתקשים לעמוד בקצב, ולשם כך מגדלי חזירים בארצות הברית מתגברים אותם. בעוד שצריכת הבשר בארצות הברית נמצאת בנקודת השפל הכי נמוכה שלה בעשורים האחרונים, בסין גדל הביקוש לבשר בכעשרה אחוזים בהשוואה ללפני חמש שנים.

שווייץ: אורסינה ושלושת הגורים

אורסינה, אמא דובה, מחזיקה בפיה את אחד מגוריה בפארק החיות, קרוב לוואלאורבה, שווייץ. שלושה גורים העונים לשמות בן, יוגי וזורה נולדו לאמם בחודש ינואר 2012.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

רוסיה: כלב ים בשיקום

מטפלת מאכילה כלב ים במרכז לשיקום כלבי ים ליד העיר ולדיוויסטוק, בקצה הדרומי של חצי האי מוראביוב אמורסקי במזרח רוסיה. המרכז מספק עזרה לכלבי ים שנמצאו במצוקה או פצועים, והם מוחזרים אל הטבע לאחר שיקום מלא.

צרפת: בולדוג צרפתי מצביע בבחירות

כלב מגזע בולדוג צרפתי ממתין לבעליו בקלפי בסיבוב הראשון של הבחירות לנשיאות צרפת בניס, צרפת.

קניה: פארק לפילים יתומים

שומר מאכיל פיל יתום בבקבוק חלב, בפארק לפילים יתומים, ליד ניירובי, קניה. את הפארק הייחודי הזה מנהלת דפני שלדריק, רעייתו של דיוויד וויליאם שלדריק, שהיה מייסד הפארק הלאומי המזרחי צאבו, אליו משחררים את הפילים לאחר שהם מתבגרים והופכים עצמאיים.

פרו: מאות דולפינים נסחפים לחוף

גופותיהם של דולפינים מתים מוצגות לפני משטרת הסביבה בחוף סאן חוזה בפרו. הסיבה למותם של 800 דולפינים באיזור החופים פיורה ולאמבייק בארבעת החודשים האחרונים נותרה בגדר תעלומה, כך מסר נציג משרד הסביבה במדינה.

ארצות הברית: החתול ששמר על השמנת

וטרינרית מחזיקה בידיה את מיאו, חתול שמנמן בן שנתיים במקלט לחיות בסנטה פה במדינת ניו מקסיקו בארצות הברית. מיאו הגיע למקלט כשהוא שוקל למעלה מ-16 קילו, אחרי שבעליו, אישה זקנה, לא יכלה להמשיך לטפל בו יותר. כעת מתכננים מתנדבי המקלט לעשות למיאו דיאטה שתשיל ממנו את הקילוגרמים העודפים הרבים. חתול ממוצע שוקל כרבע ממשקלו של מיאו, ארבעה קילו.

דרום אפריקה: קרנפים בסכנה

נקבת קרנף לבן והגור שלה צועדים בשעות בין הערביים בפארק הלאומי פילנסברג בדרום אפריקה. הציד הבלתי חוקי של קרנפים ופילים, שנובע בעיקר מהביקוש המאסיבי לקרניהם בקרב בני המעמדות הגבוהים באסיה, נמצא בעלייה מתמדת. על פי חוקרים, בדרום אפריקה נרצחים שני קרנפים בכל יום עבור קרניהם השוות יותר ממשקלן בזהב.

ארצות הברית: אמא וגור לאמור

תינוק של קוף מזן לאמור מונגוס נתלה על בטנה של אמו בגני בוש בטמפה במדינת פלורידה בארצות הברית. בתחילת החודש נולדו בגנים תאומים של קוף מזן זה, כחלק ממאמצי רבייה של זנים בסכנת הכחדה המתקיימים בהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully