וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב השומרון נהרג בתאונת דרכים סמוך לאלפי מנשה

יהושע בריינר

26.4.2012 / 10:20

גבר כבן 45 נהרג בתאונת דרכים בכביש 55, בין קלקיליה לכפר חבלה. צוותי הצלה שהגיעו למקום חילצו את נהג הרכב הפרטי שהיה לכוד במכוניתו ולאחר ניסיונות החייאה נקבע מותו

גבר כבן 45 נהרג הבוקר (חמישי) בהתנגשות בין משאית לבין רכב פרטי על כביש 55 סמוךאלפי מנשה. מדובר מד"א זכי הלר נמסר כי נהג הרכב הפרטי היה לכוד בתוך הרכב ולאחר ניסיונות החייאה במקום נקבע מותו.

מבדיקה ראשונית של האירוע עולה כי התאונה אירעה בין קלקיליה לכפר חבלה, כאשר משאית בה נהג תושב טייבה התנגשה ברכב פרטי בו נהג תושב אחד היישובים הסמוכים למקום. כוח משטרת התנועה ומשטרת מחוז ש"י הגיעו למקום ופתחו בחקירת נסיבות התאונה.

בתחילת השבוע נהרג הולך רגל מפגיעת משאית בכביש 6 לכיוון דרום מניצני עוז למחלף אייל. האיש בן 52, ככל הנראה החנה את רכבו בצד הדרך ויצא מסיבה שאינה ברורה. הכביש סגור בשעה זו לתנועה לכיוון דרום.

אתמול נדרס גבר בן 47 ונפצע באורח קל בעת שעצר את רכבו באמצע כביש החוף ויצא מהרכב לעמוד בזמן צפירת הזיכרון בשעה 11:00. התאונה אירעה בכביש החוף לכיוון דרום, סמוך למחלף רשפון. מבדיקה ראשונית של האירוע עולה כי הגבר שנדרס עצר את רכבו בצדו השמאלי של הכביש, ורכב שהגיע אחריו פגע בו כשהיה מחוץ למכונית.

עוד באותו נושא:
שוב דריסה בזמן הצפירה: בן 47 נפצע קל בכביש החוף

לפניות לכתב: joshjosh@ walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully