וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשודים בביצוע מעשה סדום בתלמיד - למעצר בית

25.4.2012 / 17:32

שלושה תלמידי כיתה י"ב, החשודים בביצוע מעשה סדום בנער בבית ספרם, שוחררו למעצר בית לשבעה ימים. "המשטרה טיפסה על עץ גבוה מדי", טען סנגורם של אחד החשודים

קובי אליהו

(צילום: קובי אליהו, עריכה: יותם בן-דוד)

בית המשפט המחוזי בתל אביב הורה היום (רביעי) לשחרר את שלושת החשודים בביצוע מעשה סדום בתלמיד כיתה ז' בבית ספרם בדרום תל אביב, למעצר בית בן שבעה ימים. הנערים, שניים מהם בני 17 והשלישי בן 18, נעצרו בתחילת השבוע בחשד להתעללות בשני מקרים שונים והכחישו את החשדות המיוחסים להם.

השופט ציון קפח דחה בכך את ערר המשטרה על החלטת בית משפט השלום לשחרר את החשוד בן ה-18, וקיבל את ערר הסנגורים של שני החשודים הקטינים על החלטת בית המשפט לנוער להאריך את מעצרם בשלושה ימים. השופט קפח הוציא צו האוסר לפרסם פרטים נוספים מהחלטתו.

"מדובר בתיק שמקורו בטעות בזיהוי"

עורך הדין שמעון וייס, סנגורם של שני החשודים בני ה-17, הביע סיפוק מהחלטת השופט קפח, וציין כי מדובר בקטינים, מבניה הטובים של הארץ, אשר עומדים להתגייס לצה"ל. "התלונה נפלה עליהם כרעם ביום בהיר", אמר הסנגור, וסיפר כי "המשטרה עצרה אותם בבית הספר באקט משפיל באמצע היום, אל מול עיני חבריהם ומוריהם". עוד הדגיש וייס כי הם כופרים בחשדות נגדם, וטען כי "המשטרה טיפסה כאן על עץ גבוה מדי. לא ניתן לחשוף את פרטי החלטת השופט, אך ניתן לומר שמדובר בתיק שמקורו בטעות בזיהוי".

"בשלב זה אני לא יכול לספר על התיק מהסיבה הפשוטה שאין לנו יותר מדי אינפורמציה. עם זאת, התברר שהתיק הזה מאוד בעייתי. ככל הנראה עם מתלונן מאוד בעייתי", ציין עורך הדין ארז נוריאלי, המייצג את החשוד הבגיר. "בית המשפט שקל את השיקולים, בחן את הטיעונים, קיבל את עמדתנו שיש בעיה ראייתית בזיהוי הלקוח שאני מייצג, והורה על השחרור".

מוקדם יותר, בדיון שהתנהל בבית המשפט לנוער בדלתיים סגורות, הציגה המשטרה בפני בית המשפט תמונה מודפסת, אשר על פיה זיהה המתלונן את החשודים. התמונה לא הוצגה בדיונו של הבגיר בבית משפט השלום, מאחר ששני הדיונים התקיימו במקביל. שופטת בית משפט השלום הורתה על שחרורו של החשוד בן ה-18 משום שלא הוצגה בפניה התמונה. עוד ציינה השופטת כי התמונה אינה מספקת זיהוי שמי, אלא רק זיהוי חזותי שאין בו די.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

אמם של אחד החשודים: "האשם האמיתי חופשי"

חברים רבים ובני משפחה של החשוד הבגיר הגיעו להביע תמיכה. "אני ישבתי ופתאום קיבלתי שיחה מאחד הנאשמים שאמר לי שהם במעצר. בהתחלה חשבתי שהוא סתם לא יודע כלום, ואז הראו כתבה וכולם בהלם עד עכשיו", סיפר אחד מחבריו של החשוד. "הוא עובד, הוא לומד, הוא משקיע בכל מה שהוא עושה. כל מה שהוא מחליט לעשות הוא עושה עד הסוף. הוא בחור מוכשר, ואין מצב בחיים שהוא עשה משהו כזה. הוא לא בן אדם שמסוגל למשהו כזה, ואני מכיר אותו טוב מאוד", הוסיף חברו של החשוד.

אמו של החשוד סירבה להאמין כי בנה יכול להיות מעורב במעשה שכזה. "הילד שלי נורמלי לגמרי. יש לו חברה קבועה, אין לו שום דברים כאלה. הוא לומד, עובד כמו בנאדם. הוא ילד פתוח, לא סגור. אם באמת קרה דבר הזה, שיתפסו את האדם הנכון. האדם הזה חופשי, הולך ברחובות", אמרה האם. "אני בטוחה שהוא לא עשה את זה. כשראיתי אותו, הוא אמר לי 'אמא, הם מדברים על ילד, לא על בחורה אפילו'. ראיתי את העיניים שלו וזה מספיק לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully