וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: כלבים ומים - סיפור אהבה

28.4.2012 / 2:46

תודות לאבולוציה, מרוב בני האדם נשר שיער הגוף (יש כמה שמסתובבים עם סוודר גם בקיץ), אבל כלבים, מה לעשות, תקועים עדיין עם פרווה. מזל שיש אופציות להתקררות

מזג האוויר הקייצי שליווה את סוף השבוע הכחול-לבן אותת לכולנו כי הקיץ הישראלי המהביל בפתח. יש שבילו כל החורף בכיסופים לטמפרטורות הגבוהות, וכאלו שקיוו שהשנה הקיץ יידחה מעט, או לפחות לא יגיע במלוא תפארתו. על בעלי החיים, העוטים ממילא שכבה נוספת של שיערות על גופם, מקשה הקיץ על אחת כמה וכמה, במיוחד על חתולי הרחוב, המתקשים למצוא מקורות למי שתייה המצילים חיים.

בעוד בני האדם מזיעים על מנת לקרר את גופם, נעזרים הכלבים והחתולים בפעולה שנקראת הלחתה, בה הם מוציאים את לשונם החוצה ומתנשמים בכבדות על מנת לווסת את חום גופם. בניגוד לבני האדם, רוב החתולים וחלק מהכלבים לא אוהבים מים, כך שמקלחת קרה להתרעננות אינה אופציה עבורם. אבל יש גם כאלה שאוהבים.

ילדה צחקנית וכלבלבון פעלתן באחר הצהריים רטוב במיוחד, שכולל צרחות שמחה וצינור שמשפריץ מים. האבא, שצילם את המשחק בין השניים, הצטרף בעל כורחו גם הוא אל מקלחת הצהריים המשותפת.

רוברט, כלב משרדי גדול ושובב, שבדיוק חזר מטיול הצהריים שלו החליט לנצל את הזמן באופן מקסימלי ולתפוס שתי ציפורים במכה אחת - שתית מיים מרעננים ואמבטיה, גם למשרד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully