וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקרית בדרום: שני בני אדם נורו ונפצעו בינוני-קשה

23.4.2012 / 14:00

השניים, ככל הנראה ישראלים, נסעו בג'יפ מצפון לאילת וסירבו להוראת חיילים לעצור, ואף ופתחו בדהירה לאזור שטרם הוקמה בו גדר. ברכבם נמצא ציוד לאיסוף מודיעין

שני בני אדם, ככל הנראה מבריחים מישראל, נפצעו בצהריים (שני) פצעים בינוניים-קשים מירי של חיילי צה"ל בגבול עם מצרים מצפון לאילת. בצה"ל אומרים כי השניים נסעו בג'יפ אזרחי וסירבו להוראות שניתנו להם לעצור כשניסו לחצות את הגבול ממצרים לישראל. ברכבם נמצא ציוד צבאי לאיסוף מודיעין והם יפונו במסוק לטיפול רפואי בישראל.

חיילי צה"ל בגבול ישראל מצרים. רויטרס
חיילי צה"ל בגבול ישראל מצרים/רויטרס

התקרית אירעה באזור הר שגיא. כוח של צה"ל שהיה בסיור במקום בצהריים הבחין בגי'פ, מסוג סופה, נע באזור הגבול ומנסה לחצות אותו. החיילים פתחו בנוהל מעצר חשוד קראו לנוסעי הרכב לעצור, ואז פתחו בנסיעה מהירה. הכוח ירה לעבר הרכב, שממנו נפצעו שני נוסעיו. גורם צבאי אומר כי מסתמן שמדובר בניסיון הברחה. בצה"ל שיבחו את פעולתם של הכוחות שהיו בשטח, שהצליחו לעצור את כלי הרכב.

לפני כמה שבועות, אירעו שתי תקריות ירי בגבול המצרי. זמן קצר לאחר שעזב ראש הממשלה, בנימין נתניהו, את האזור, שאליו בא לסיור כדי לבחון את הקמת הכדור, זיהה כוח של צה"ל שני מסתננים שחדרו ממצרים לשטח ישראל, בין ניצנה לכרם שלום. השניים לא נענו לקריאות החיילים לעצור ולהזדהות, ונפתחה אש לעברם. המסתננים נפגעו ברגליהם, ונמלטו למצרים, יחד עם שני ישראלים שהמתינו להם בשטח ישראל. שם, שוטרים מצרים ירו לעברם והרגו שניים מהם. גורמים רשמיים במצרים דיווחו כי אחד ההרוגים היה בדואי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully