וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תערוכת החתולים הבינלאומית: על רגליים קצרות ואוזניים מקופלות

22.4.2012 / 12:11

תערוכת החתולים הבינלאומית במתחם התחנה בנווה צדק בתל אביב משכה אלפי מבקרים שהגיעו להתרשם מקרוב למאה חתולים גזעיים מיוחדים במינם, עם פרווה או בלי. היה חם

דייב שחר

(צילום: דייב שחר. עריכה: רן צימט)

עמותת CATLAND (הגוף הגדול ביותר כיום המאגד תחת חסותו את מיטב מגדלי החתולים. חברה ב-WCF, הפדרציה הבינלאומית של חובבי החתולים) בשיתוף עם חברת פורינה אפשרו לאלפי חובבי החתולים להיפגש מקרוב עם החתולים הנדירים בישראל ועם לא מעט חתולים אקזוטיים שהגיעו במיוחד מחו"ל - מאה במספר - אתמול (יום שבת, 21 באפריל 2012) במתחם התחנה בנווה צדק בתל אביב. חתול מנצ'קין קצר רגליים, יחיד במינו בישראל, חתולת ספינקס ללא שיער, חתולים מזן סקוטיש פולד מקופל האוזניים וחתולי מיין קון ענקיים היו רק חלק מהתצוגה השעירה בתערוכה.

שלוש שופטות מהפדרציה הבינלאומית לחתולים הגיעו לשפוט ולהעניק ניקוד לחתולים, ולבסוף להכריז על הזוכה. החתולים, שנמדדו על פי אורך הזנב, צבע הפרווה, הסימטריה של הפנים וכמובן אילן היוחסין שלהם, עלו אחד אחד אל במת השופטים, שם הם נהנו (או להפך) מאור הפלאשים של מצלמות המבקרים. בתערוכה קיבלו המבקרים הסברים על טיפוח וגידול חיית הבית הפופולרית, וחלקם אף הגיעו על מנת לרכוש לעצמם חתול יוקרתי.

  • עוד באותו נושא:
  • חתולים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully