וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונת השרשרת בדרום: "הנהג נעצר כי לא ראה כלום"

רמי שני

18.4.2012 / 17:50

שבעה כלי רכב היו מעורבים בתאונה בצומת קציעות, בה נהרגו שלושה בני אדם ונפצעו שבעה. לפי הערכה ראשונית התאונה אירעה כשמשאית האטה בשל סופת החול הקשה שפקדה את האזור

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכה: אמיר קוטיגרו)

"בחיים לא ראיתי דבר כזה. אני לא זוכר תאונה כל כך קשה עם כל כך הרבה כלי רכב", אומר אלון צדוק, שראה את תאונת השרשרת בדרום מתרחשת לנגד עיניו. בתאונה, שאירעה אחר הצהריים (רביעי) בצומת הכניסה לקציעות, נהרגו שלושה בני אדם ונפצעו עוד תשעה, בהם אחד באורח אנוש, אחד באורח קשה ו-7 באורח בינוני. ההרוגים הם: אליהו דדון, בן 22 מבאר שבע, גליואת מחאמד, בן 29 מרהט וסאבר טראבין, בן 33, גם כן מרהט.

משטרת התנועה בוחנת את נסיבות התאונה, שבה היו מעורבים שבעה כלי רכב, ומחקירה ראשונית עולה כי אחד מהם האט בשל סופת החול הקשה שפקדה את האזור והראות הלקויה, וכתוצאה מכך כלי הרכב האחרים התנגשו בו.

צוותים של מגן דוד אדום ואנשי כיבוי אש הוזעקו כדי לחלץ את הנפגעים ולפנות אותם, יחד עם מסוקי חיל האוויר, שהגיעו למקום כדי לסייע ולהעביר את הפצועים לבית החולים סורוקה בבאר שבע. בשל מזג האוויר האביך, הונחו התושבים באזור להשאר בבתים.

צדוק, המתגורר באזור ניצנה, סיפר לוואלה! חדשות על רגעי התאונה לה היה עד: "משאית צבאית, שהגיעה מכיוון ניצנה, ביקשה לפנות צפונה. הנהג שלה אותת לי לאפשר לו לעבור. האטתי את מהירות הנסיעה עד כדי עצירה" אומר צדוק, "הוא בשלב מסוים נעמד כי הוא לא ראה כלום. מיניבוס עם עובדים מהיישוב רהט פגע בו מאחור ונעצר. כמה מהעובדים נפצעו". בכך לא הסתיים האירוע, ותוך רגע "התנגשה משאית שהובילה חומרים מסוכנים במיניבוס מאחור. טנדר שהגיע מאותו כיוון, והוביל עובדים מניצנה, התנגש במשאית ונבלם. משאית כפולת ארגז עמוסה בחומרי מחצבה שהגיעה אף היא ממערב, סטתה לימין הכביש במטרה להימלט מהתנגשות והתהפכה על מטענה העצום".

צדוק החל מיד בפעולות לטיפול בנפגעים, והזעיק עזרה. לדבריו, בשטח נראו "מראות קשים מאוד, על הכביש ובתוך המכוניות. אני לא זוכר תאונה כל כך קשה עם כל כך הרבה כלי רכב".

עוד בנושא
הרוגים ו-11 פצועים בתאונת שרשרת ליד גבול מצרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully