וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: נהג מונית מהמרכז תקף מינית 4 נערות שהסיע

16.4.2012 / 11:00

ארבע הנערות התלוננו שבערב החג השני של פסח, עלו על המונית ברחוב רוטשילד בתל אביב וביקשו להגיע לבת ים. בדרך, כך על פי החשד, נהג המונית נגע בהן והטריד אותן מילולית

תושב גבעתיים, בן 55, נעצר אתמול (ראשון) בחשד שביצע מעשים מגונים קטינות בסוף השבוע. הוא חשוד כי במהלך עבודתו כנהג מונית נגע בנערות שהסיע והטריד אותן מילולית. בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרו של החשוד הוארך עד למחר.

בלילה שבין יום חמישי לשישי, התקשרו ארבע נערות, בנות 17-16 למוקד 100 של המשטרה. הן סיפרו כי עלו למונית ברחוב רוטשילד בתל אביב וביקשו להגיע לאזור בת ים. במהלך הנסיעה, לפי תלונתן, הנהג החל לדבר אליהן באופן מיני "בוטה ביותר", וגם נגע בהן ועשה בהן מעשים מגונים. לדברי הנערות, המעשים בוצעו בהן תוך כדי נהיגה, מבלי שעצר את המונית אפילו פעם אחת.

כאשר הגיעו ליעדן בבת ים, ירדו הנערות מהמונית, ומיהרו לרשום את מספר הרישוי של המכונית. הן התקשרו למשטרה והתלוננו על הנהג. שוטרים ממרחב איילון איתרו את כתובתו של הנהג, הגיעו לביתו ולקחו אותו לחקירה.

בחקירתו, הודה הנהג כי הסיע את חבורת הבנות, אך הכחיש שביצע בהן עבירת מין כלשהי. בסיומה של החקירה הוא נעצר, והמשטרה תבקש מבית המשפט להאריך את מעצרו.

בחודש ינואר: נהג מונית מצפת נחשד באונס נוסעת

לפנייה לכתבת: מור שמעוני: mor.shimony@walla.com

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully