וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטר המג"ב שטען שנדקר שיקר, החשודים שוחררו

קובי מנדל

13.4.2012 / 8:04

שוטר המג"ב שהובהל אמש לבית החולים בנהריה כשהוא פצוע קל-בינוני טען בתחילה כי נדקר במטע זיתים הסמוך לטרמפיאדה בצומת תפן, אך החקירה העלתה כי בדה את הסיפור מלבו

מחקירת נסיבות החשד לדקירתו של שוטר מג"ב בצומת תפן סמוך לכרמיאל, עולה כי השוטר בן ה-19 בדה את הסיפור מליבו. בעקבות כך שוחררו הבוקר (שישי) שני הנערים בני ה-16 שנעצרו בחשד לביצוע המעשה. מהמשטרה נמסר כי לאור ממצאי החקירה הועבר המשך הטיפול באירוע למחלקה לחקירות שוטרים. לא ברור עדיין מדוע בדה השוטר את הסיפור מליבו. על פי החשד השוטר דקר את עצמו.

אמש דווח כי שוטרי תחנת כרמיאל עצרו שני נערים בני 16 כחשודים בדקירת השוטר, שהחל טירונות לא מזמן. מחקירת המשטרה עלה כי השוטר שנדקר וחברו עמדו בטרמפיאדה בכביש 854. אחד מהם נכנס למטע זיתים כדי לעשות את צרכיו. חברו המתין לו בטרמפיאדה ולאחר זמן קצר הבחין בו שהוא שכוב על הרצפה וניגש לסייע לו, כשהתברר שהוא נדקר בפלג גופו העליון. בה בעת ניידת משטרה מתחנת כרמיאל שחלפה במקום הבחינה בשניים ועצרה לסייע להם.

בסקירות נרחבות באזור השוטרים הבחינו בשני נערים במטע זיתים הנמלטים מהמקום. במרדף שהתפתח אחריהם הצליח שוטר ללכוד את אחד הנערים. חברו הצליח להימלט, אולם הוא נעצר לאחר זמן קצר. מדובר בשני נערים תושבי אחד הכפרים באזור. אתמול נחקרו השניים בתחנת כרמיאל ושוחררו בלילה לאור הודאתו של השוטר שבדה את האירוע.

אמש טעו שוטר מג"ב כי נדקר ליד כרמיאל, 2 נערים חשודים נעצרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully