וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תייר הולנדי שהתארח בדירה בבת ים נורה על ידי שוטר

9.4.2012 / 16:42

כוחות מד"א פינו לבית החולים וולפסון גבר בן 30, שנורה על ידי שוטר שהגיע למקום כדי להפריד בינו לבין מארחיו, בתום עימות שפרץ בין הצדדים. מצבו מוגדר קשה

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: טל רזניק)

תייר הולנדי בן 30 נפצע הערב (שני) באורח קשה, לאחר שנורה בבניין מגורים ברחוב יוספטל בבת ים. פרמדיקים של מגן דוד אדום העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים וולפסון בחולון, כשהוא סובל מפצעים בבטנו ובאגן. ככל הנראה, הוא נורה על ידי שוטר, שהגיע למקום בשל תלונה של מארחיו של התייר, לאחר עימות שפרץ ביניהם. המחלקה לחקירת שוטרים פתחה בחקירת האירוע.

גבר בן 30 נורה על ידי שוטר בבת ים, אפריל 2012. דרור עינב
הפצוע פונה לבית החולים וולפסון. הירי בבת ים/דרור עינב

מדובר באדם שהתארח אצל זוג תושבי בת ים, והוא נמצא בישראל מזה מספר חודשים. ממצאי חקירה ראשוניים מעלים כי האורח החל לאיים על מארחיו, שחשו מאוימים והזעיקו את כוחות המשטרה. שוטרי מרחב איילון הגיעו למקום, אז נמלט האזרח הזר לחדר המדרגות, ושם התפתח עימות בינו לבין השוטרים במהלכו הם השתמשו בגז מדמיע ובשלב מסוים אחד השוטרים ירה לעברו.

גבר בן 30 נורה על ידי שוטר בבת ים, אפריל 2012. דרור עינב
נורה על ידי שוטר?/דרור עינב

דוד דזלדטי, המתגורר בקומה שבה נורה התייר בבניין: "הייתי בחדר עם בנותיי ושמענו רעש של בום אחד ולאחריו צעקות. התקשרתי למשטרה שם אמרו לי שהם יודעים על המקרה ומטפלים בו ושמדובר באדם שמשתולל בבניין. הם המליצו להישאר בבית ולא לצאת החוצה. בגלל הרעש לקחתי את הבנות ועלינו לגג וכשירדתי בחזרה שמעתי מהשכנים האחרים על מה שקרה".

השומרת בלובי סיפרה כי בעלי הבית הם "אנשים נהדרים, זוג בשנות ה-60 לחייו. הם אירחו את הבחור הצעיר כמעט שנה. ראיתי אותם יוצאים הרבה ביחד, מסתובבים, עושים ספורט. התייר תמיד היה מאוד נחמד, תמיד אמר שלום. אני לא מבינה מה קרה. הבנתי שבעל הבית קרא למשטרה והגיעו לכאן הרבה שוטרים, הבנתי שהוא איים שהוא ירצח אותם". השומרת המשיכה ואמרה: "כ-20 דקות אחרי שהם עלו למעלה, שמעתי בום חזק, ואחר-כך ראיתי שמפנים את התייר באלונקה".

סיכום שנה בפשיעה: שיא מקרי הרצח - במרכז

  • עוד באותו נושא:
  • בת ים
  • ירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully