וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הירי נמשך: רקטת קסאם נפלה בסמוך לשדרות

רמי שני

8.4.2012 / 21:09

לא היו נפגעים ולא נגרם נזק מנפילת הרקטה, השלישית מהבוקר. מוקדם יותר נורו שתי רקטות שנפלו בשטח המועצה האזורית מרחבים. אמש פגעו כוחות צה"ל בחולייה שנערכה לירי מעזה

רקטת קסאם נפלה לפני זמן קצר (ראשון) בשטח פתוח סמוך לשדרות. טרם הנפילה נשמעה בעיר התרעת צבע אדום. עד כה לא דווח על נפגעים או על נזק בתקרית. הבוקר התפוצצו שתי רקטות בשטחים פתוחים בתחומי המועצה האזורית מרחבים, גם שם לא נמסר על נפגעים או על נזק.

אמש דיווחו מקורות פלסטינים כי כלי טיס ישראלי ירה שני טילים לפחות לעבר אופנוע שנסע סמוך לבית הספר דאר פדילה שליד רפיח, ברצועת עזה, ופצע שני בני אדם. בדובר צה"ל אישרו כי בוצע סיכול ניסיון לשגר רקטה, והוסיפו כי למחבלים שנפגעו אכן הייתה כוונה לשגר רקטות לעבר שטח מדינת ישראל. על פי הדיווחים, אחד מרוכבי האופנוע נפצע באורח בינוני, ואדם אחר ששהה במרחק מאה מטרים מהמקום נפצע אף הוא. שני הפצועים הועברו לבית החולים ברפיח להמשך טיפול.

מוקדם יותר התקבל מידע מודיעיני במערכת הביטחון על כוונה של פעילי טרור לבצע שיגור רקטת לעבר שטח מדינת ישראל, וחיל האוויר הוזנק לביצוע סיכול ממוקד בפאתי רפיח. גורם מדיני אישר כי חיל האוויר תקף את האופנוע במהלך נסיעה אך הבהיר כי הפעילים לא חוסלו.

חיל האוויר סיכל ניסיון שיגור רקטה לעבר ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully