וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסח של עיקורים וסירוסים: המחירים הכי זולים עד סוף אפריל 2012

9.4.2012 / 9:15

מה-1 עד ה-30 באפריל מציעה אגודת צער בעלי חיים בישראל לבעלי כלבים וחתולים את המחיר הזול והמשתלם לניתוחי עיקור וסירוס במרפאת האגודה בתל אביב ובמושב בני ציון

המבצע "פסח של עיקורים", שיתקיים החל מה-1 עד ה-30 באפריל 2012, בא להקל על ציבור מגדלי חיות המחמד לבצע ניתוחים אלה ובמטרה לצמצם את ההתרבות הבלתי מבוקרת ואת סבלם של גורים אשר אין להם דורש.

מחירי המבצע לניתוחים עיקור וסירוס לחודש אפריל: עיקור וסירוס חתולים: 70 שקל, סירוס כלב: 100 שקל, עיקור כלבה קטנה או בינונית: 130 שקל, עיקור כלבה גדולה: 180 שקל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מטרה חשובה. ליהנות ממחירים מסובסדים לעיקור וסירוס החתולים והכלבים/מערכת וואלה, צילום מסך

הווטרינרים המבצעים את הניתוחים החשובים הללו הם מיומנים ובעלי ניסיון רב, והתשלומים שייגבו מבעלי הכלבים והחתולים מיועדים לכיסוי עלויות אחזקת המרפאה בלבד. אגודת צער בעלי חיים בישראל היא הראשונה בארץ להוביל מרפאות מסובסדות לניתוחים חשובים אלו, ועושה זאת במקצועיות רבה למעלה מ-30 שנה.

אגודת צער בעלי חיים בישראל קוראת לבעלי הכלבים והחתולים לתאם תור לניתוח בהקדם, וליהנות מהמחירים המסובסדים. ניתוחים אלה, המקובלים בכל העולם המערבי, נחשבים לקלים ופשוטים, וההחלמה מהם מהירה מאוד.

בנוסף לעובדה כי בעלי חיות המחמד לא יצטרכו להתמודד עם גורים לא רצויים, ניתוחי העיקור והסירוס תורמים לבריאות בעלי החיים, משפרים את איכות חייהם, מאריכים את תוחלתם, מסייעים למניעת התנהגות תוקפנית ומונעים מחלות כמו סרטן הרחם והשחלות, סרטן העטינים, דלקת רחם, בעיות בפרוסטטה וסרטן האשכים.

מספר הטלפון לקביעת תורים למרפאה: 1599-50-2005.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
סירוס ועיקור מונעים התרבות יתר המביאה לשהות מיותרת וקשה במכלאות ועשויים לשפר את איכות חיי חיות המחמד ובריאותן/מערכת וואלה, צילום מסך

בימים אלה עברה בקריאה ראשונה הצעת חוק רישוי אגרה, שיזמה אגודת צער בעלי חיים בישראל תל אביב בשיתוף עם ח"כ איתן כבל (יו"ר השדולה להגנה על בעלי חיים בכנסת) וחברי הכנסת פאינה קירשנבאום, ניצן הורוביץ ודב חנין. בבסיס ההצעה עומד עדכון האגרה שמשלמים בעלי כלבים לחידוש רשיון כלביהם מדי שנה, כך שבעלים לכלבים שלא עברו הליך עיקור או סירוס ישלמו אגרה הגבוהה ב-700 שקל מאגרת רשיון המוטלת על בעלי כלבים שעברו הליך זה.

מטרת ההצעה הנה עידוד עיקור וסירוס הכלבים ומניעת התרבות יתר של כלבים לא רצויים, אשר בשל העדר מספר מספק של בתים מאמצים הם נידונים לחיי סבל ברחוב או לשהייה ארוכה במכלאות.

אגודת צער בעלי חיים בישראל: רחוב הרצל 159 ת"א, אגודת צער בעלי חיים בשרון: מושב בני ציון. טלפון לקביעת תורים: 1599-50-2005.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully