וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיות מסביב לעולם: הכלבה הקטנה בעולם

8.4.2012 / 10:54

וגם: אבא ובן אורנגאוטן מתנשקים, כלב מסטיף טיבטי אדום בתחרות יופי, חתול שחור רגל יונק ומדוזה סרפדית יפנית בתערוכה

רוסיה: אבא ובן אורנגאוטן מתנשקים

אבא אורנגאוטן סומאטרי משחק עם התינוק שלו בגן החיות במוסקבה, רוסיה. האורנגאוטן הסומאטרי נמצא בקבוצת קופי האדם, הקרובים ביותר לבני האדם מבחינה גנטית (הם חולקים כ-97 אחוז גנים משותפים). מין זה, שנחשב לקוף האינטליגנטי ביותר, נמצא בסכנת הכחדה חמורה עקב כריתת יערות, ורק כמה אלפים ממנו עדיין קיימים בטבע.

בלארוס: אילי הכרמל רצים בשדה

קבוצת אילי כרמל רצים בשדה כפרי בבלארוס. אייל הכרמל הוא מין שנכחד בישראל בתחילת שנות ה-20, לאחר שניצוד עבור בשרו. כיום מתקיים בחי בר בכרמל גרעין רבייה, אותו מנסים להחזיר אל הטבע הישראלי.

מיאנימר: היפופוטם פותח פה

היפופוטם פותח את פיו מול אורחי גן החיות ביאנגון, מיאנימר. על אף שתזונתו של ההיפופוטם היא צמחונית, משקלו נע בין שתיים לשלוש טונות, כשאת מרבית זמנו הוא מבלה ברביצה במים.

מיאנמר: שלושה נשרים ונזיר

נזיר עובר על פני שלושה נשרים בגן החיות יאנגון שבמיאנמר.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

סין: מסטיף טיבטי אדום בתחרות יופי

אחד מ-2,000 כלבי מסטיף טיבטי שהשתתפו בתחרות יופי לכלבים במחוז שניאנג, סין. המסטיף הטיבטי הוא אחד מגזעי הכלבים העתיקים בעולם, ואף מוזכר ביומניו של מרקו פולו, שדיווח כי ראה כלבים בגודל של חמורים. המסטיף הטיבטי האדום שנראה בתמונה פופולרי מאוד בסין, נחשב לסמל סטטוס של עשירי המדינה, ומחירו יכול להגיע ללמעלה ממיליון דולר.

קליפורניה: ביונסה, הכלבה הקטנה בעולם

נקבת רועה הולנדי מעורבת, העונה לשם ביונסה, ליד סרגל מדידה במרכז להצלת חיות באלדורדו, קליפורניה. הגורה הקטנטנה, שקיבלה את שמה של כוכבת הפופ הענקית, יצאה מרחם אמה לפני כשלושה שבועות בגודל של ביצה.

אנגליה: ג'ירפות מטיילות בשמש

ג'ירפות מטיילות בחצר גן החיות של לונדון ביום חמים.

פלורידה: מגלן תופס צפרדע

מגלן מחזיק במקורו צפרדע באורלנדו, פלורידה. המגלנים, שקיבלו את שמם בשל מקורם הארוך והמעוקל כלפי מטה בצורה שמזכירה מגל, ניזונים בעיקר מרכיכות, תולעים וחרקים קטנים.

קוסטה ריקה: תוכי מקאו ירוק נח

תוכי מקאו ירוק נח במרפאה ליד סן חוזה, בירת קוסטה ריקה. התוכי הוא חלק מפרויקט שימור של שני מיני התוכים של קוסטה ריקה, המקאו הירוק והמקאו הארגמני, שנמצאים בסכנת הכחדה עקב כריתת יערות במדינה.

שיקגו: חתול שחור רגל יונק

חתול שחור רגל בן כחודש יונק חלב מבקבוק בבית החולים לחיות בגן החיות ברוקפילד בשיקגו. מין זה נחשב לאחד המינים הקטנים במשפחת החתולים, ומגיע לאורך של כ-50 סנטימטר (כולל הזנב) ולמשקל של כשני קילוגרם.

קליפורניה: מדוזה סרפדית יפנית בתערוכה

מדוזה סרפדית יפנית בתצוגת מדוזות חדשה באקווריום במונטריי, קליפורניה. המדוזה, שגופה מורכב מכ-95 אחוז מים, שלושה אחוז מלחים ושני אחוז חלבון, היא נטולת עצמות, מוח ולב, ומסתמכת על רשת עצבים לא מפותחת ועל זרועותיה הארוכות להישרדות במי הים.

סיביר: נחש חד קרן ירוק

נחש, המכונה "חד קרן ירוק", בטרריום (כלי שנראה כמו אקווריום, אבל מיועד לחקות סביבת חיים יבשתית ולא מימית) החדש בגן החיות בקרסנוירסק, סיביר. הנחש, הטיפוסי למדינות מזרח אסיה, חי בעיקר על עצים, וצד לרוב בשעות הלילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully