וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה הייתם משלמים כדי לקנות לעצמכם עיר שלמה?

7.4.2012 / 16:48

עיירה בוויומינג הועמדה השבוע למכירה פומבית מתוקשרת במיוחד, לאחר שתושב העיר היחיד החליט "לחפש הרפתקאות חדשות". הקונה המאושר, אלמוני מוויטנאם: "זה חלום חיי"

העיירה בופורד במדינת וויומינג שבארצות הברית, שבה תושב אחד בלבד, נמכרה ב-900 אלף דולרים לאזרח וייטנאם, בתום 11 דקות של מכירה פומבית ששודרה באינטרנט. סקרנים וקונים פוטנציאליים מ-64 מדינות ברחבי העולם עקבו בנשימה עצורה אחר מכירת העיירה, בת 40 דונמים, המציעה חנות נוחות, תחנת דלק ובית מודולרי אחד.

הקונה המאושר, שהעדיף שלא לפרסם את זהותו, בא לוויומינג מוויטנאם על מנת לממש את מה שלדבריו הוא "החלום האמריקני" – כפי שצוטט בהודעה רשמית מטעם חברת "וויליאמס אנד וויליאמס" שניהלה את העסקה. "לקבל בעלות על נכס בארצות הברית זה חלום חיי", אמר.

העיירה בופורד במדינת וויומינג, בארצות הברית, אפריל 2012. רויטרס
וכמה אנשים יהיו שם כעת? שלט המוצב בפאתי העיירה/רויטרס

דון סאמונס, בעליה הקודמים של העיירה, ועד לאחרונה, התושב היחיד בה, עבר לאזור מלוס אנג'לס לפני שלושים שנה עם אשתו המנוחה, טרי. בשנת 1992, שש שנים לאחר מות אשתו, קנה סאמונס את העיירה, ולאחרונה החליט להעמיד אותה למכירה, כדי לעבור לקולורדו לצד בנו. העיירה קרויה על שם הגנרל ג'ון בופורד, שנלחם במלחמת העולם השנייה.

"המשפחה שלי איננה. כעת אני רוצה לראות אילו עוד הרפתקאות מצפות לי", אמר סאמונס, בן 61.

אופנה חדשה

לדברי חברת "וויליאמס אנד וויליאמס" שניהלה את המכירה, מעולם לא הייתה לחברה מכירה שעוררה סקרנות כה רבה. "מכירות פומביות תמיד מושכות תשומת לב, אבל אפילו אנחנו נדהמנו מכמות היחס שבופורד קיבלה ברחבי העולם", אמרה איימי בייטס, מנהלת שיווק בכירה בחברה. "זה כמו המערב הפרוע - להחזיק בבעלות בעיר משלך, ולברוח מהכל".

העיירה נוסדה כמוצב צבאי בשנות ה-60 של המאה ה-19 והיא אחת משתי עיירות שהועמדו למכירה לאחרונה, בידי בעלים שאיבדו את משפחתם, או שילדיהם מתגוררים הרחק מהם.

לדוגמה, העיירה פריי שבמדינת מונטנה, בה מתגוררים שמונה בני אדם, הוצעה למכירה במחיר של 1.4 מיליון דולרים בידי ברברה ווקר, 52, שירשה את העיירה מבעלה המנוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully