וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירה מסמר אל תוך לבו - וניצל: "זכיתי בלוטו"

7.4.2012 / 3:58

דניס הניס, קבלן שיפוצים בן 52 תושב ניו ג'רזי, עבד עם בנו על גג בית שכנו וניסה לתקן תקלה באקדח המסמרים. כך ירה היישר ללבו מסמר באורך 12 ס"מ. מנתחו: "יש לו לב חזק"

תושב מדינת ניו ג'רזי בארצות הברית הצליח לשרוד בחיים תאונת עבודה, בה ירה, באמצעות אקדח מסמרים, מסמר באורך כ-12 סנטימטרים אל תוך הלב של עצמו. "זכיתי בלוטו", הוא סיכם אתמול (שישי), את האירוע, לאחר התאוששות בת שבוע.

דניס הניס, בן 52, קבלן שיפוצים עצמאי, עבד בשבת שעברה יחד עם בנו על הגג של בית שכנו. במהלך העבודה אירעה תקלה באקדח המסמרים והוא ניסה לתקן אותה - כשהוא מפנה בטעות את האקדח לעבר חזהו שלו. בשלב זה נורה מסמר, ממרחק של כ-30 סנטימטרים, הישר אל תוך לבו. המסמר ניקב את החדר הימני בלב, המזרים דם לריאות, וגרם לדום לב מיידי. בנו הזעיק אמבולנס והוא הובהל לבית חולים, שם נותח לאחר שעבר החייאה.

"סגרנו את החור, יש לו לב חזק", אמר מנתחו של הניס, ד"ר מייקל רוזנבלום. לטענתו של הרופא, המזל שיחק לידיו של הניס שלא ניסה להוציא בעצמו את המסמר - פעולה שהייתה מובילה כנראה לתוצאות חמורות יותר, בצוותא עם הטיפול המהיר שקיבל: "אמרתי לו שהוא צריך למלא טופס לוטו". התאוששותו של הניס מהניתוח הייתה מדהימה והוא צפוי להשתחרר בזמן כדי לבלות בחיק משפחתו את חג הפסחא שחל בימים אלה. "נולד לי נכד חדש ביום הולדתי לפני כשבועיים, ושבוע אחר כך כמעט מתתי", אמר הניס. "כעת נוכל לחגוג את ימי ההולדת שלנו ביחד".

לקריאה נוספת:
תאונת עבודה: נגר מהקריות מסמר את אצבעו לקרש
טירוף באוסטריה: כרת רגלו עם מסור כדי לא לעבוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully