וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושה לנו פריחה: קקי של כלבים ברחוב

8.4.2012 / 7:30

אתם הולכים ברחוב ולפתע זיהיתם ניחוח מוזר וחריף עוקב אחריכם. הרמתם את הנעל וגיליתם מזכרת לא נעימה על הסוליה. וואלה! מציגה את הדברים המרגיזים, שעושים לכולנו פריחה

לפני חודש הסתיימה בזיכוי מלא תביעה משפטית של מדינת ישראל כנגד בעלת כלב. הסיבה לתביעה: קקי. או ליתר דיוק קקי של כלב, שלטענת פקחי עיריית תל אביב לא נאסף על ידי הבעלים. העילה לזיכוי: הפקח סירב לגעת בגוש החשוד, שלטענת הבעלים היה בכלל קר, מה שהביא לזיכויה, וחסך ממנה קנס של 475 שקלים.

הסיפור ההזוי הזה שנפל לפתחו של בית המשפט הוא רק דוגמא למרקם העדין (כן, עדיין בנושא קקי) של סביבה עירונית בה גדלים עשרות אלפי כלבים בדירות, כאשר מדרכות העיר משמשות כמפלטם היחיד. בין גחמות השיפוץ המאסיביות של ראש העיר לבדלי הסיגריות, הפחים הלא מפונים ובקבוקי הזכוכית, נאלצים הולכי הרגל להתמודד עם המוקש העירוני המרגיז ביותר - קקי של כלבים. המפגע התברואתי הזה מאיים על בעלי הכלבים בתל אביב, והופך אותם לפושעים פוטנציאלים בעיני החברה ואפילו למטרד.

אם כל בעלי הכלבים מרימים את התוצרת של הכלב שלהם, או לפחות ככה הם טוענים, מי לעזאזל הם הטיפוסים הנעלמים שמתעצלים להתכופף, ממש כשם שהיו מתכופפים לו ראו שטר של 20?

עושה לנו פריחה - כל הכתבות
מתי כבר פמניסטיות ילמדו להקשיב?
למה עדיין צריך טופס 17 בעבור טיפול רפואי?
הבטיחו צימר יוקרתי - וזה מה שקיבלנו
נמאס לציית לחוקי הבית שלכם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צדיקה יחידה בסדום? ריקי גל אוספת/מערכת וואלה!, צילום מסך

כי כנגד ארבעה טיפוסים דיברה העירייה:

חכם - הטיפוס המתחכם, זה שמעמיד פנים שלא ראה, ודוחף את הפרצוף שלו באותו הרגע לתוך מסך האייפון. במקרה ומישהו יעיר לו, הוא יבקש סליחה ויעמיד פנים שהוא מוציא שקית, בזמן שהוא מכין סקיצה של "חציל" בדרוו סמת'ינג.

רשע - זה שלא אכפת לו. מבחינתו, הרחוב הוא בית שימוש ציבורי בכל שעות היום, ומן הסתם אין לו שום בעיה להטיל את מימיו בעצמו באיזו חצר, ממש כפי שאין לו בעיה לחנות בחניית נכים.

תם - בימינו כבר אין טיפוסים תמימים, מקסימום מיתממים, לכן כשהוא לא מרים את הקקי כי זה "זבל אורגני", אף אחד לא באמת מאמין לו. התם לא מבין למה החבילות שהכלב שלו משאיר ברחבי העיר לא מוכרזות כאוצרות החומים של העיר הלבנה.

זה שאינו יודע לשאול - מהטיפוס הזה קיימים רק כמה ספורים, שמתהלכים על הפלנטה בהלם, ואיכשהו מצליחים לשרוד. רוב הסיכויים שאת המנה היומית של הכלב הוא יכסה בחול או ייעטר באבן, כי כנראה שלכולנו יש איזשהו ציווי פנימי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully