וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנה לחג: עובדי עיריית שדרות לא יפוטרו לפני הפסח

רמי שני

4.4.2012 / 17:40

למעלה ממאה עובדים, שהיו אמורים לסיים את עבודתם כחלק מתוכנית ההבראה של ראש העיר, נשמו לרווחה כשבית המשפט הורה על המשך השיחות עם הנהלת העירייה מיד לאחר חול המועד

בית הדין האזורי לעבודה בבאר שבע דחה היום (רביעי) את החלת פיטוריהם של למעלה ממאה עובדי עיריית שדרות – במסגרת תוכנית הבראה והתייעלות שיזם ראש העיר, דוד בוסקילה - והורה על המשך קיום משא ומתן בין ועד עובדי העירייה לבין הנהלתה.

נציג העירייה בדיון, עורך הדין בני סעדון, ביקש מהשופט משה טווינה להביא לכך שתהיה מסגרת זמן לקיום המשא ומתן ולחייב את העובדים לכך. נציגי ההסתדרות, מטעם העובדים, טענו בדיון כי קיימת כוונה של העירייה לפטר למעלה ממאה עובדים ערב חג הפסח. על פי החלטת השופט טווינה, המשא ומתן בין הצדדים יתקיים עד סוף חודש אפריל ובו תהיה מעורבת מירב הלוי, הממונה באזור הדרום על יחסי עבודה במשרד התמ"ת.

בתוך כך, התחייבה העירייה שלא לנקוט בצעדים חד-צדדיים במהלך השיחות, שיחלו לאחר חול המועד פסח. בתום הדיון התפארו נציגי ההסתדרות בכך שמדובר בהישג לעובדים, אשר פרנסתם לא תישלל מהם, לפחות בשלב זה. "אנו בעד תוכנית הבראה בעיריית שדרות, אבל שעיקרה לא יהיה מבוסס על בשרם החי של העובדים", אמר יו"ר הסתדרות המעו"ף, ארנון בר דוד.

"אני מקווה שמיד לאחר חג הפסח נתחיל לנהל משא ומתן אינטנסיבי למציאת הפיתרון הטוב ביותר לעיריית שדרות ולעובדיה", הוסיף בר דוד. במקביל, קולות סיפוק נשמעו גם בעיריית שדרות, שם אמרו כי הדבר יביא לכך שניתן יהיה לסיים את ביצוע התוכנית בתוך זמן קצר.

זעם בשדרות: כ-100 עובדי עירייה יפוטרו לפני החג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully