וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופז ולבני תחת קורת גג אחת - ללא מילים

פנחס וולף

4.4.2012 / 10:26

יו"ר קדימה וקודמתו בתפקיד הגיעו לחתונתו של ח"כ חסון, ושהו לראשונה באותו אולם מאז הפריימריז. השניים בילו את הערב בצדדים מנוגדים של החדר, ולא החליפו ביניהם מילה

יושב הראש הטרי של מפלגת קדימה, שאול מופז, ומי שרק לפני שבוע הדיח בפריימריז, ציפי לבני, נכחו אתמול (שלישי) בערב באולם אחד, מבלי להחליף מילה. החתונה של חברם למפלגה, ח"כ יואל חסון עם בת זוגו טס גדות, נערכה בנוכחות מרשימה של חברי כנסת ואישי ציבור, ביניהם גם לבני ומופז.

היתה זו הפעם הראשונה מאז הבחירות המקדימות שהשניים נכחו באותו אולם, אך הם לא ניצלו את ההזדמנות לרכך את האווירה ביניהם. במקום זה, הם ישבו כל אחד עם פמלייתו בשני שולחנות מרוחקים זה מזה. בעוד שמופז עזב את האירוע לאחר זמן קצר יחסית, לבני נותרה עד סוף הערב, ואף רקדה לצלילי המוסיקה.

מאז ההכרזה על תוצאות הבחירות הפנימיות, לבני לא נראתה בציבור, ואף נעדרה מישיבת סיעת קדימה שהתקיימה ביום שני השבוע – ישיבת הסיעה הראשונה בראשות מופז. כמו כן, בחרה לבני שלא להגיע להכרזה של יו"ר הכנסת, ראובן ריבלין, על מופז כיו"ר אופוזיציה.

הזדמנות ללבני לפגוש את תומכיה

עוד במהלך קמפיין הבחירות, סירבה לבני להתחייב כי תישאר במפלגה אם מופז ינצח, וגם היום, שבוע אחרי, היא עדיין לא החליטה על המשך דרכה. ההערכה היא שבשל הניצחון הגדול של מופז, היא תתקשה להשיג שבעה חברי כנסת שיפרשו עמה מהסיעה, ולכן נותרו לה שתי אופציות בלבד: לפרוש מהחיים הפוליטיים או להישאר במפלגה בציפייה למפלת מופז. בינתיים, מקורביה מהסיעה מנסים לשכנע אותה להישאר.

אתמול זאת היתה הזדמנות ראשונה שלה להיפגש, והפעם בנסיבות משמחות, עם חברי הכנסת שתמכו בה. מלבד השניים, נכחו בחתונה נשיא המדינה שמעון פרס, ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, חברי כנסת מקדימה, מהליכוד, מישראל ביתנו, מהעבודה ומהבית היהודי, כמו גם פעילים רבים בקדימה, ואפילו חברי מרכז מהליכוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully