וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקסיקו: מתקפת ירי תועדה במצלמות האבטחה

רויטרס

1.4.2012 / 19:10

בשנה שעברה, קבוצת חמושים פשטה על מפעל בגואדלחרה, ירתה לכל עבר והשליכה רימונים. שלושה בני אדם נהרגו מהאש. כעת, עם פיענוח המקרה, נחשפו הצילומים מהתקרית האלימה

רויטרס

(צילום: רויטרס; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ')

מה שנראה בתחילה כעוד יום עבודה שגרתי במחסן בעיר גואדלחרה, העיר השנייה בגודלה במקסיקו, הפך במהרה למעין מלחמה קטנה, שכללה קרב יריות, פיצוצים ודרמה של ממש. ייתכן שמדובר בפעולה כושלת של סוד, או במלחמה בין כנופיות סמים.

צילומים שנחשפו לאחרונה תיעדו תקרית אלימה במיוחד שאירעה במפעל לפני כשנה. בעוד שבתוך המחסן העבודה התנהלה כרגיל, מחוצה לו, התחוללה דרמה של ממש קבוצה של צעירים חמושים שחלפה מול שערי המקום, בדיוק כשאחד העובדים יצא החוצה, פתחה לעברו באש.

ארבעת חברי הכנופיה ניצבו בכניסה למחסן וירו לכל עבר. הם השליכו רימון לעבר הכניסה למפעל ונמלטו מהמקום - והכל לעיני מצלמות האבטחה. באירוע הקשה נהרגו שלושה מעובדי המפעל. שניים נוספים נפצעו ופונו לבית החולים.

התמונות, שצולמו בחודש ינואר של השנה שעברה, פורסמו רק עכשיו על ידי הרשויות במדינה, שהצליחו ללכוד שניים מן היורים. אחד מהם, חוסה אלפרדו קמפוס, המכונה "אל פרדי", נעצר בתחילת החודש. השני, חואן פבלו גווברה, כבר נשלח למאסר בבית הכלא. ההערכה היא ששני חברים נוספים בחבורה שפתחה במתקפה לעבר המפעל נהרגו במהלך קרבות בין כנופיות במדינה, ככל הנראה מבריחים סמים.

עוד תיעוד נדיר: שוטר ניגרי מנסה לנטרל פצצה - ונהרג

  • עוד באותו נושא:
  • מקסיקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully