וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: פרות ולווייתן מקשיבים ממש יפה למוזיקה

31.3.2012 / 7:46

מלחינים רבים חיקו בעבר קולות בעלי החיים ביצירותיהם, כעת הגיע הזמן להחזיר טובה. מוזיקה מקסיקנית וג'אז היו הנאמברים הנבחרים, עשר פרות ולווייתן אחד האזינו. היה חייתי

מוזיקה היא אחד מכלי התקשורת הבודדים בעולם שאינם מצריכים שימוש במילים, והיא נמצאת מסביבנו כל הזמן ובחינם. עד היום חוקרים לא הגיעו למסקנה חד משמעית לגבי התועלת שמפיקים בעלי החיים ממוזיקה, אבל כולם מסכימים על דבר אחד, האנרגיה שמועברת דרך הצלילים והמקצבים השונים עוברת גם דרך חושיהם של בעלי החיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מווושלם. פרות צרפתיות מאזינות למוזיקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שני הסרטונים הבאים קוראים תיגר על המדע, ומוכיחים בפעם המי יודע איזו כמה מעט אנחנו יודעים על עולמם הפנימי של בעלי החיים. בסרטון הראשון מככבים חמישה נגני ג'אז חנונים שהחליטו לצאת מהמסגרת, וארגנו הופעה אינטימית לעשר פרות שרעו בנחת באחו כפרי בצרפת. הפרות הצרפתיות האנינות לא היססו, והתאספו לאיטן עם פעמוניהם המצלצלים על מנת ולהאזין לנגנים. היה מווווושלם:

בסרטון השני מככבת שלישיית מריאצ'ים מקסיקנים שערכו מופע פרטי ללווייתן בלוגה מנומס שנשאר להקשיב עד הסוף. מה שהמריאצ'ים לא יודעים זה שמולם עומד מוזיקאי בחסד הידוע בשם הבמה "קנרית הים", זאת בשל הקולות המיוחדים בעזרתם הוא מתקשר מתחת לפני הים:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully