וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדק חדק תרדוף: צפו בפילה שברחה מקרקס באירלנד

29.3.2012 / 13:53

הפילה "בייבי" ברחה מקרקס במחוז קורו באירלנד ופתחה במנוסה בלב אזור מסחרי. למרות הדהירה של הענקית באזור הומה אדם, לא היו נפגעים. מאז התקרית אמנית הקרקס הפכה לכוכבת

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ')

"בייבי", פילה בת 40, מאסה בחיי הקרקס והחליטה להימלט. היונקת, ששוקלת כשתי טונות וחצי, ברחה שלשום (שלישי) מהקרקס בבלקפול שבדרום אירלנד, לאחר שהצליחה, עם כל משקלה, לדלג מעל מחסום. אחרי הבריחה, "בייבי" דהרה לכביש והגיעה לחניון של הקניון הסמוך לקרקס. בחניון, החלה הפילה לבצע מה שנראה כתמרוני חניה מתקדמים. לשמחתנו, את המהומה שעוררה "בייבי" קלט במצלמתו עובד במשרד הצופה למגרש החנייה.

מנהלת של בית קפה סמוך, איגל וילומייט, סיפרה כי היא לא הבחינה במתרחש עד שאחד הלקוחות אמר "תסתכלו, יש פיל שרץ". וילומייט סיפרה כי לא ייחסה משמעות רבה לדבריו של הלקוח כיוון שרק יום לפני כן "באמת הוציאו את הפילים לסיבוב בפומבי. אבל אתמול פילה באמת ברחה". עדת הראייה סיפרה כי היא ראתה את אנשי הקרקס רודפים אחר הפילה, "שלא היה נראית מאושרת. הייתי אומרת שהיא גם פחדה", אמרה והסבירה כי המכוניות והולכי הרגל הרבים גרמו לפילה בלבול ולחץ.

לאחר מרדף של כחמש דקות נלכדה הפילה מבלי שהסבה נזק לאיש. "זה היה מהיר, אבל זה היה מאוד אינטנסיבי", סיפרה וילומייט. מטפלה של הפילה טוען כי המניע מאחורי בריחתה היא התנגדות למקלחת. סבירות גבוהה שהתעלול של "בייבי" יקדם את ההופעות שלה, הרי היא כבר כוכבת אינטרנט לא קטנה.

עוד חדשות מעולם החי:
צפו: חתולות עושות "חנהל'ה אופה קטנה"
צפו: העגורים קפצו לביקור באגמון החולה
צפו: גולדן עובד על נקיון פסח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully