וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרוקו: יהודי נרצח במכות פטיש בשל סכסוך כספי

ניר יהב

27.3.2012 / 0:10

בנימין סרירו, בן 72, הוכה למוות על ידי אחד משכניו בעיר פאס. הוא היה אחראי על נכסים יהודיים בשכונתו. אמש כיתרו רבבות מפגינים דיפלומט יהודי שבא לרבאט והוא נמלט בנס

יהודי אזרח מרוקו נרצח אתמול (שני) בעיר פאס - כך דיווחו כלי תקשורת מקומיים. לפי הדיווח, היהודי, שזוהה כבנימין סרירו, בן 72, נפגע במהלך תגרה עם אדם בשם סעד סלמוני. על פי הדיווח, הוא הוכה בפטיש, ונפצע פצעים קשים. הוא מת בבית החולים. הרוצח נמלט.

הפגנה בקריאה להחרים את הבחירות בבירת מרוקו, רבאט, 24 בנובמבר 2011. רויטרס
אתמול הפגינו רבבות ברבאט נגד דילפומט יהודי. רבאט/רויטרס

כוחות הביטחון של מרוקו הודיעו כי פתחו בחקירת הרצח. בעיר פאס הועלתה רמת הכוננות לרמה מרבית. בכלי תקשורת מקומיים דווח כי סרירו היה אחראי על איסוף דמי שכירות מנכסים שנמצאים בבעלות יהודית. ככל הנראה, בינו לבין סלמוני, שהיה שכנו, התגלע סכסוך כספי.

אתמול כותר דיפלומטי יהודי ונס על חייו

הדיווח על הירצחו של סרירו מתלווה לפרעות שפרצו אתמול ברבאט, בירת מרוקו. דוד סרנגה, דיפלומטי ישראלי, בא לרבאט כנציג הפרלמנט האירופי, ומפגינים פרו-פלסטינים התקהלו סביב בית הפרלמנט כדי למחות על הגעתו. הוא הגיע לבניין תחת אבטחה כבדה, בעת שעשרות אלפים התכנסו מחוץ למקום ושרפו את דגלי ישראלי. סרנגה הובהל מדלת צדדית מחשש לחייו, והוסע ישירות לשדה התעופה. הוא לא נפגע.

לפני שבועיים: מרוקני הדיף דגל ישראל - ונכלא

לפנייה לכתב ניר יהב: nir_yah@walla.com

עדכון ראשון: 22:51

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully