וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומה בירקון: אדם בבגדי ספורט נמשה מהנחל

25.3.2012 / 20:40

עובר אורח הזעיק את מגן דוד אדום לאחר שהבחין באדם בתוך מי הנחל. ניידת מיוחדת העבירה אותו לטיפול נמרץ מחוץ לשטח הפארק, ומשם הוא הובהל לבית החולים. מצבו מוגדר קשה

אדם כבן 40 נמשה אחר הצהריים (ראשון) מנחל הירקון בתל אביב כאשר הוא פצוע באורח קשה. כוחות מגן דוד אדום שהוזעקו למקום פינו את הפצוע, שככל הנראה עסק בפעילות ספורטיבית טרם נפילתו לנחל, לבית החולים איכילוב בעיר כאשר הוא מחוסר הכרה ומונשם.

כפיר ליטבק, אחד הפרמדיקים שהגיעו למקום, סיפר לוואלה! חדשות כי "התקבלה קריאה על אדם שנצפה על ידי עובר אורח בתוך מי הירקון, סמוך ל'שבע תחנות' שבגני יהושע". ליטבק הוסיף כי "אמבולנס בעל הנעה קדמית, אשר רק לו יש גישה לשטח הפארק, הגיע והעביר את הפצוע לניידת טיפול נמרץ". הוא הוסיף כי האדם, שלבש בגדי ספורט, היה מחוסר הכרה ומכוסה בבוץ. "ביצענו בו הנשמה ופינינו אותו במצב קשה לבית החולים איכילוב", ציין ליטבק. משטרת תל אביב בודקת את נסיבות המקרה.

לפני כארבעה חודשים ניצל גבר כבן 40 מטביעה, גם כן בנחל הירקון, לאחר שקפץ אליו בעקבות כלבו שזינק למים בפתאומיות במהלך טיול בפארק. האיש וכלבו חולצו ללא פגע.

אירוע זכור של התהפכות בירקון אירע לפני כשלוש שנים לספורטאית יסמין פיינגולד. אלופת הארץ בחתירה התהפכה מהסירה שבה חתרה וטבעה במימי הנחל, כשלא ברור מה הייתה סיבת ההתהפכות. לאחר תקופה ארוכה של שיקום הצליח מצבה של פיינגולד להתייצב והיא אף חזרה להתחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully